Tom Clancy's Ghost Recon 2 (2004)

Alternatieve titels: Ghost Recon 2 | Tom Clancy's Ghost Recon II

Nintendo GameCube / PC / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Red Storm
Uitgegeven door Ubisoft

Wanneer een Noord-Koreaanse generaal van het pad afraakt, zich vijandig opstelt tegenover China en een griezelige interesse in nucleaire wapens krijgt, ontstaat een uiterst grimmige situatie. Het Westen reageert diplomatiek en stuurt internationale vredesmachten om de grenzen van China te bewaken, maar ondertussen worden de Ghosts (een eliteteam van Amerikaanse militairen) in het geheim naar Noord-Korea gestuurd. In de 15 heftige missies van Ghost Recon 2 moet het team de slechte generaal ten val brengen vanuit het vijandelijke kamp.

1,5
Bad memories, bad memories, bad memories...
Had erg hoge verwachtigingen voor deze game, want ik heb de game tevoren ook al eens gespeeld op de originele Xbox, maar de PS2-versie is erg moeilijk qua controls, maar de graphics zijn bij momenten echt spuuglelijk! Gelukkig kunnen verkopen voor dezelfde prijs. Cijfer: 1,5/5!

Zo slecht?

Ik vond de game zo slecht nog niet. Ze wisten alleen deel 1 niet te evenaren. Zo lelijk was deze game toch niet? Ik herinner me ieder geval niet dat ik de graphics niks vond...

Ik vond ook dit deel uitdagend genoeg. Ik speelde de game op de Xbox, daar liep ie prima op.

avatar van desteven007
Ik vind Ghost Recon 2: Summit Strike niet op deze site.

Deze recon is de slechste van allemaal uit de reeks...vooral als je fan was van deel 1. Het spel begon me zelfs te ergeren aan sommige elementen die me helemaal niet aanstonden. Maar ik geef toch 3,5 omdat de eerste 3 velden nog best aardig waren om te doen. Maar deel 1 blijft toch de beste van allemaal terzijde gestaan door advanced warfighter.

Dit vondt ik echt een goed spel. Graphics waren dik in orde en het speelde gewoon erg lekker vondt ik. Kan zijn dat ie op een console niet goed werkte maar op de pc werkte ie prima. Maar dit spel speelde ik niet voor de Singleplayer maar voor de online. Jammer dat het spel hier zo'n lage score heeft.

dit is een uitstekende game misschien stuk minder dan deel1 maar toch goed.

avatar van J0rea
1,0
De controls van deze game op de Cubus zijn echt bar slecht, en zag er ook nog is niet al te mooi uit!