Viva Piñata: Party Animals (2007)

Xbox 360
Party

Ontwikkeld door Krome
Uitgegeven door Microsoft

Viva Piñata: Party Animals is een partygame met de Viva Piñata dieren in de hoofdrol. Deze dieren gebruik je in verschillende minigames die de game bevat. In de game zijn 40 minigames beschikbaar die je samen kunt spelen.

Een Deel II hiervan of zo?

avatar van Tha)Sven
Nee, dit is een partygame .. ik vond de demo btw niet erg leuk.
Vind het toch een aftreksel van Mario Party..

Stom, ik vind sowieso het idee niet echt orgineel. En dan ook nog de volle prijs...

avatar van jaspertje3
Ach origineel of niet, partygames zijn toch altijd wel leuk. Zeker met een paar vrienden en wat biertjes erbij

Ja, dan kan het inderdaad wel gezelly zijn. Maar ik houd het dan liever op de Mario Party's.

avatar van Tha)Sven
Maar die heb je ook niet op de xbox 360 he

avatar van Deftones_JP
demo gespeeld. Leuk voor mn neefjes misschien maar ik denk niet dat die het spelniveau aankunnen.

Leuk om een keertje te doen maar word na meerdere keren te saai , door het feit dat er maar weinig mini-games zijn en de race altijd hetzelfde is.

Ik zou hier nog géén € 3,00 voor over hebben...geef mij dan maar een hamburger bij de Mac.

avatar van Bart Tönjann
Voor 3 euro zou ik dan liever dit spel kopen, en dan proberen door te verkopen aan een wat jongere gamer. Gewoon een beetje tegen de ouders van zo'n ventje/meisie zeggen dat het een super game is en dat het echt geweldig is voor de jongere gamer, en zeker weten dat ze er wel minstens 15 euro voor willen neertellen, als dat betekend dat hun kleintje weer even zoet is achter de xbox360.

Zo kan je het ook doen, je hebt veel verstand van zaken...zit je er zelf toevallig in?

avatar van Bart Tönjann
Héhé, alleen als het uitkomt.