Samurai Jack: The Shadow of Aku (2004)

Nintendo GameCube / PlayStation 2

Ontwikkeld door Adrenium en Amaze

Het spel speelt zich af in de wereld die gekend is uit de tekenfilm. Hierin heeft een slechterik genaamd Samurai Jack: The Shadow of Aku de wereld overgenomen, en de inwoners onderdrukt. Als laatste hoop wordt een jonge krijger weggestuurd om een Samurai te worden. Jaren later keert de inmiddels volwassen man als een ware Samurai terug om Aku uit schakelen, maar deze stuurt Jack met een tijdmachine naar de toekomst. Hier is de wereld er nog slechter aan toe, en als inmiddels volleerde Ninja zal Jack Aku moeten opsporen en zijn plannen dwarsbomen.

avatar van Tha)Sven
Ik vond dit altijd zo'n coole tekenfilmserie
Game nooit gespeeld

superdross
Gelijk in hahahahahahahaha ik kan niet verder komen met dat level van wind is coming

ik heb een game van samurai jack op de gba.