Rayman Rush (2002)

PlayStation

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Rayman Rush is de voorloper van Rayman M. Net zoals in dat deel moet je zowel tegen je vrienden als tegen je vijanden rijden. Overwin de vele parcouren en probeer als eerste bij de eindstreep te komen.

Een oude voorloper hebben we hier!
Rayman Rush is een soort Rayman M zoals al in het plot vermeld word.

avatar van Bart Tönjann
Inderdaad. Lang geleden wou ik dat spel dolgraag hebben, maar ik werd heel erg teleurgesteld. Ik vond het helemaal geen leuke game. Saai, vervelend noem maar op. Rayman M is beter, al vond ik die al niet zo goed. Geen goeie herrineringen overgehouden aan dit spel, daarom maar 2 sterren.

Lijkt inderdaad veel op Rayman M al hoewel hier géén vecht mode op zat.

Game_Kaza
Gek, ik hou meer van dit soort race-games dan die realistische auto-games. Ik vind deze en Rayman M erg leuk. Deze had ik zeker een grote tijd plezier aan. Maar ik snap niet echt goed wat er nou met de orginele Rayman aan de hand was. Eerst had je de 2D oude Rayman, toen de 3D Rayman 2. Tot zover ik weet kregen vervolgens werkjes als Rayman M, Rush, 3 en Raving Rabbids. Dus ik zie Rayman niet echt meer als Adventure held die daar erg lang glorie aan had.

Daar zit wel wat in Kaza, ondanks dat begon het natuurlijk allemaal met de Adventure held en omdat sommige mensen teleurgesteld zijn in RRR (Rayman.Raving.Rabbids) beschouwen die mensen de eerste games (deel 1 en 2 en even later ook deel 3, Hoodlum Havoc) als de ware Rayman Games!

avatar van Jim Carrey
Rayman Rusch vond ik ook weer een Vermakelijk spel uit de Succesvolle Rayman - Reeks die blijkbaar nog volop stoom is zie ik (Rayman Raving Rabbids 2) maar goed dit deel was misschien iets minder dan de andere maar toch nog goed genoeg om even te Spelen.