Pokémon Battle Revolution (2007)

Nintendo Wii

Ontwikkeld door Genius Sonority

In Pokémon Battle Revolution is het de bedoeling dat je een team maakt van 6 verschillende Pokémon. Met dat team moet je verschillende trainers verslaan. In het begin van een gevecht krijg je het team van je tegenstander te zien, daarna mag elk 3 van hun 6 Pokémon kiezen om mee te vechten. Aan de hand van de soorten Pokémon die je tegenstander heeft, moet jij de juiste 3 Pokémon uit jouw team inzetten waarmee je denkt dat je het gevecht kunt winnen.

avatar van Metalfist
Lijkt vrij hard op Pokémon Stadium als ik zo de korte inhoud lees. Kon je daar ook niet altijd het team van je tegenstander kiezen en dan kon je je eigen team zo instellen dat het de zwakheden van het andere team gebruikte

avatar van 7higer7
op de n64 vond ik dit het vorige deel echt een pareltje
heb hem vanochtend aan mn dochter voor haar verjaardag gegeven die is er egt fan van ik zat te kijken hoe ze speelde het ziet er grappig en goed uit wel is het hier en daar wat langdradig maar het kan er mee door 3*

Muffinhead
deze schijnt nogal tegen te vallen in vergelijking met de stadium games, naas het vechten zit hier blijkbaar helemaal niks aan extra's in. de Rental pokemon zijn hier blijkbaar ook niet al te best dus de DS is nodig wil je deze fatsoenlijk willen spelen.

dit spel beschikt wel over online mogenlijkheden maar aangezien dat ook al op de DS versie aanwezig was vind ik dit hele spel een beetje overbodig.

Ik vondt de nieuwe pokemon spel helemaal niet overbodig.
Pokemon blijft altijd in en ik heb de spel zelf vandaag gekocht.
En op het eerste gezicht ziet het er goed uit.
Ik vondt de besturing een beetje stroef werken.
Binnenkort me hele mening.
Voorlopig 2,5.

ik ga deze niet kopen denk ik, ik blijf vol goede hoop op een pokemon game op de wii die lijkt op pokemon pearl of diamond

avatar van Nintendofreak
Naart schijnt kun je met deze game online tegen tegenstanders over de hele wereld vechten weet iemand of dat klopt?

Dat kan wel kloppen er staat namelijk boven aan de bladzijde dat het ook online gespeeld kan worden. Of dat tegen de hele wereld is weet ik niet...

je kan wel tegen de hele wereld vechten maar je moet wel wifi hebben anders wil het niet...

maar weet iemand of je in dit spel je eigen pokemon ook kan vangen??

avatar van Nintendofreak
darkblayder4 schreef:

maar weet iemand of je in dit spel je eigen pokemon ook kan vangen??

Ik denk niet dat je hier pokemons vrij kan vangen aangezien dit de opvolger van Pokémon Stadion is. Ik denk wel dat je gewoon pokémons kan selecteren. Maar ik ben der niet zeker van.

avatar van Ga_me_bre_aker
Leuk spel.
Ik doe vooral pokemons kopieeren en dan in een team zetten.
je moet wel dat soort kaarten vrijspelen om team te kunnen maken en een keer gebruikt zo'n ding dan kan je dat niet meer gebruiken.

hoe moet je bij pokemon battle revolution aan pokemons komen
en ze gaan geen levels om hoog ik snap er niks van? groetjes ilja_gek

avatar van Metalfist
Lees al eerst de omschrijving zou ik zeggen

tegenvaler .
ik zat er lang naar uit te kijken .
hellaas .
na een 1 dag is het klaar en schuif je hem aan de kant .

avatar van Fietsflip
De uitspeel modus is naar mijn mening erg slap, de cpu speelt trouwens vals. Dat het spel Wi-Fi is maakt alles goed. Tegen andere mensen vechten is gewoon te gek.

Best vermakelijk maar XD en colosseum zijn veeeeeeeeel beter!

Fietsflip schreef:
de cpu speelt trouwens vals.

Ja ja .

Nintendofreak schreef:

Volgens mij moet je dan draadloos internet hebbe denkek...

italian schreef:

Volgens mij moet je dan draadloos internet hebbe denkek...

Ja draadloos of met een LAN verbinding naar de p.c

Beeld: 4*
Geluid: 3,5*
Gameplay: 3,5*
Langetermijn: 2,5*

Eindbeoordeling: 3,38* (afgerond 3,5*)

Wat ik zo jammer vind aan deze game is dat je niet vrij rond kan lopen zoals in XD en Colluseum. Daarom 3,5*. De pokémon zijn wel echt prachtig.

avatar van Cassevis
Alle graphics zien er goed uit. HEt jammere is dat je niet kan opbouwen. JE kan de pokemon niet trainen. Maar dan moet je ook niet dit spel kopen.

avatar van youngtick
ik ging er echt vanuit dat dit spel net zoal sColloseum tof zou worden maar die verwachtingen waren mooi versierd.

Alhoewel ik niet wist dat dit het vervolg was van Pokemon Stadium wou ik hem direct kopen.
Toen ik hem had gekocht en hem huis direct ging spelen was ik echt teleurgesteld dat er zou weinig in dit spel alsof alles voor je was geregeld. Je kon de pokemon niet trainen je had avontuur, helemaal niks. Dus na die dag ging i het maar af en toe een paar minuutjes spelen en dan ging die weer aan de kant.

Als je ook kon reizen van plaats naar plaats vechten tegen slechteriken, rivalen enz. zou het echt een vet spel zijn geweest maar helaas.

3,0 sterren omdat het er mooi uitziet en nog te spelen voor een minuutje of 10

avatar van creepy_one
wat een flopper erg saai en het ergste is nog wel dat je pokemons moet kopieren vanaf je ds
maar op zo'n ds spel kun je niet alle pokemons vangen
en het is gewoon "waste of your time" om het zo maar te zeggen
het schijnt dat ze met dit spel ook wereldkampioenschappen houden

een +punt de pokemons en de graphics zien er mooi uit
ondanks dat toch 1*
geen aanrader