Destruction Derby Arenas (2004)

Alternatieve titels: Destruction Derby 4 | Destruction Derby Arena

PlayStation 2

Ontwikkeld door Studio 33 en Sony
Uitgegeven door Global Star

Race naar de finish en ram onderweg je tegenstanders van de baan af. Ga tekeer op een slingerend parcours met hellingen en schansen in een werkende metaalgieterij en probeer als eerste te eindigen. Het spel bevat dertien banen, vijf Bowls en twintig coureurs om uit te kiezen en tegen te racen.

hmm, eerste bericht
in ieder geval
ik heb veel plezier aan deze game gehad
maar dat is meer omdat ik soms zin heb auto's te slopen
en multiplayer maakt het dan nog leuker
op zich een goede game
maar kan nog iets beter... 4*

Als je dan toch een game zoekt om auto's te slopen...koop dan BurnOut of FlatOut. Die zijn veeeel beter. Deze game is matig...soms wel komisch maar verveelt snel.

2 sterren.

avatar van Mega Man
1,5
Ik heb 't spel wel een poosje gehad maar gauw weer verkocht. De wagens rijden zo verschrikkelijk traag en stijf Nee, geef mij maar gewoon Destruction Derby 2 op de PS1. Minder mooie graphics maar veel vetter om te spelen. Daar rijden de wagens ook nog eens realistischer.

avatar van Q jones
Dit spel vond ik zo gaaf dat heb ik echt kapot gespeeld. Zijn er nu nog zulke games. Lekker domweg beuken heerlijk