World Series of Poker: Tournament of Champions (2006)

Alternatieve titels: World Series of Poker 2007 | World Series of Poker 2

Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation Portable / Xbox 360
Card

Ontwikkeld door Left Field
Uitgegeven door Activision

In deze versie van World Series of Poker komen meer professionele kaartspelers voor dan ooit tevoren. Beroemdheden zoals Joseph Hachem, winnaar van de World Series of Poker 2005, en actrice Jennifer Tilly, in het bezit van de prestigieuze World Series of Poker armband, zijn slechts twee topspelers die aan tafel plaatsnemen en meedingen naar een uitnodiging voor Las Vegas. Neem je plaats in de stoel van een beginnende professional en beschermeling van de doorgewinterde Chris Jesus Ferguson en zorg dat je met de jackpot naar huis gaat.

Ik heb hem net van de occasie markt op de psp. Eerst spelen