Sly Raccoon 3: Honour Among Thieves (2005)

Alternatieve titel: Sly 3: De Erecode Onder Dieven

PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Vita

Ontwikkeld door Sucker Punch
Uitgegeven door Sony

Het familiefortuin van Sly staat op het spel. Oude makkers zijn weer van de partij en nieuwe kompanen maken hun opwachting. Sly gaat op zoek naar de verborgen locatie, maar er zijn kapers op de kust die het ook op de schat gemunt hebben. Sly en z’n makker Bentley hebben extra hulp nodig om de vijandelijke bende af te houden. Als snel vervoegt Murray de bende en gaan ze weer als vanouds aan de slag.

avatar van kArIzMa_TuRk
Dit spel blijkt enorm goed te scoren in de game-industrie. Misschien ga ik 't eens aanschaffen.

ik zou het doen, ik vind het een fantastisch spel, maar deel 2 vind ik toch net iets leuker

stephan73
Erg leuk, maar af en toe erg frustrerend, spel met een enorme comicbook uitstraling! Ik ken de eerste twee delen niet, maar dit maakt me zeer nieuwsgierig naar die films!
Sly Cooper is een erg fijn personage en de rest van de gang hebben allemaal hun eigen ding dat ze zeer leuk maakt om naar te kijken en om mee te spelen.

avatar van timWTF
Gruwelijk spel. Heb er zoveel goede herinneringen aan. Heel erg cartoonachtig met een leuke verhaallijn en geweldige personages! 4,5*