FIFA Street (2005)

Mobile / Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Speel de sterren van de hemel in de ultieme combinatie van speelhal-actie en freestyle straatvoetbal met Fifa Street van EA Sports Big. Tijdens het spelen een match mag je alle spelregels vergeten. Zo kun je genieten van voetbal in zijn puurste vorm, waarbij jouw weergaloze balbehandeling en unieke stijl centraal staan.

Heb je mijn andere berichten niet gelezen . Dan zal ik het nog één keer herhalen: Kijk niet naar mijn berichten met die sterren. Ik zal een andere keer wel een mening hier plaatsen maar heb er nou geen zin in. (wil namelijk bij elk spel dat ik gespeeld heb een mening zetten .)

Leuk spel
Alleen het duurt te kort

Een leuk spel maar het heeft zijn plus en minpunten. Pluspunten zijn dat je het altijd kan spelen met vrienden, het nooit echt heel erg gaat vervelen, de trucs, de muziek, etc. Minpunten zijn dat je het spel zo uit hebt gespeeld en dat het tegen de computer super makkelijk is om te winnen als je het gewend bent. Maar al met al toch een goede game.

Ik heb hem nog eventjes uit de kast gehaald om m'n mening te zeggen over deze fifa street. Grafisch gezien was dit geen topper maar toch een goed resultaat. Verder vond ik de trucjes en de keuze aan voetballers best wel meevallen. Die irritante commentator is in het begin wel leuk maar daarna werkt het op je systeem. De duur van het spel mocht ook langer. Het is zo een spel dat je een halfuur kan spelen en daarna weer af zet omdat je het beu bent. De verhaal-lijn was wel zwak. Hier ging alles nog tamelijk goed maar bij fifa street 2 ging alles nog meer mis.

Mijn rapport voor deze game:

Gameplay 2,5/5

Graphics 3/5

Verhaallijn 2/5

Sounds 1,5/5

avatar van youngtick
de beste deel van de serie.

een zeer vermakelijke game.

na de singleplayer was het spelen niet meer zo sterk

4 sterren

avatar van Griekse God.
1,0
Leuk voor een kwartiertje en daarna generiek en oninteressant. Simpelweg te weinig mogelijkheden, als elke truc over de top is kan je geen schitterende aanval maken omdat alles simpelweg al schitterend is. Verliest heel snel z'n kracht deze game.

Deze vond ik wel wat leuker dan het tweede deeltje, lekker over de top, en moet het vooral van de multyplayer hebben. IK vind enkel dat de gamebreaker te beslissend was.

avatar van tommycool
leuk spel met genoeg opties, mooie graphics, en gewoon puur vermaak voor een uurtje.

Dé game uit mijn jeugd. Op de ps2 toen nog.