FIFA Street (2005)

Mobile / Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts

Speel de sterren van de hemel in de ultieme combinatie van speelhal-actie en freestyle straatvoetbal met Fifa Street van EA Sports Big. Tijdens het spelen een match mag je alle spelregels vergeten. Zo kun je genieten van voetbal in zijn puurste vorm, waarbij jouw weergaloze balbehandeling en unieke stijl centraal staan.

Tegen je vrienden is het zo heel af en toe nog wel leuk maar tegen de computer is het niets aan. Je hebt ook geen zak aan al die panna's, ik win regelmatig van mijn vrienden terwijl ik dit spel eigenlijk nooit doe en ook nooit wat anders doe dan snel overtrappen.

avatar van Metalfist
Zeer leuk spel, de story (als je het zo kunt noemen) was eigenlijk veel te makkelijk maar het was wel is leuk om je eigen mannetje te maken, te upgraden en uiteindelijk de beste te worden met het beste team natuurlijk! Ook zijn de kunstjes die je kan doen zeer gemakkelijk om te doen maar het ziet er allemaal wel lekker 'street' uit. Fifa Street is ook een spel dat je kan blijven spelen om gewoon is een matchke te spelen tegen je vrienden of als je je verveelt kun je de a.i. nog is lekker afdrogen met de coole kunstjes dat je allemaal kan

avatar van kArIzMa_TuRk
Beste straatvoetbal-spel wat mij betreft. Heerlijk als je van iedereen wint! De trucjes en de muziek zijn pluspunten. Dat je je eigen mannetje hebt ook!

avatar van dvdschaaf
Wel vermakelijk spel, niet top.
Mijn cover is wel anders dan deze, komt dat omdat ik de platinum editie heb?

avatar van thomzi50
Heb dit één middag bij een vriend een uur of vier achter elkaar gespeeld. Het ziet er wel lollig uit soms, die trucjes, maar het is natuurlijk belachelijk dat ik, die het nog nooit gespeeld had, zomaar even prachtige trucjes kon doordat ik op wat knopjes ramde. Maar, het is best vermakelijk, waardoor ik het geen onvoldoende geef. 3* en als ik het vaker had gespeeld was de score waarschijnlijker lager uitgevallen.

Best veel met een vriend van me gedaan. Alleen het bleef vaak bij sessies van een half uur. Dan moest het schijfje weer plaats maken voor Koning PES.

avatar van Jordy
off-topic berichten verwijderd, discussie over toplijsten mogen in het forum

Heel erg leuk spel, zeker om met een groep te spelen. 4*.

avatar van waxs
Het probleem van deze game (en overigens wel van meer EA Games) is dat het totaal niet uitdagend is omdat de game bij een groot publiek in de smaak moet vallen. De meeste mensen ergeren zich echter niet aan een zwakke AI wat resulteert in een uiterst saaie single player game maar helaas die in dit geval ook in de multiplayer enorm tekort schiet.

avatar van Ploppesteksel
Ik vond dit toch wel een leuke game

Game_Kaza
Leuk voor als je je verveelt en een beetje van dit soort games houd. Vond 2 wel beter omdat je daar vee meetr en betere mogelijkheden had.

2 sterren.

FIFA Street is een grote teleurstelling! Het spel wist mij gewoonweg niet te boeien. Als je het spel met vrienden speelt is het spel mischien nog wel fijn, maar ook weer niet super. Sorry, maar ik vond het spel niet goed. Mijn cijfer: 2**!!

avatar van Durete
Een leuke spel om met vrienden te spelen, maar de zogenaamde ''Story'' was natuurlijk veel te makkelijk.

avatar van Rensie88
Deze game speel ik nog steeds
voelt zo lekker om met ronaldinho een panna te make bij henry haha

Mooie graphics en zeker urenlang speelplezier

4,0 voor deze voetbalgame

Nee dit vond ik echt een kutspel. Het spel was veel te makkelijk en er zat veel te weinig variatie in. Kom op zeg als je tegen over de beste voetballers ter wereld staat kun je ze toch niet met elk mogelijk trucje een panna geven. Dit is echt een van de weinige spellen op de Playstation die ik niet heb uitgespeeld.

2* voor de leuke soundtrack met o.a Stand up Tall van Dizzee Rascal

avatar van Nanne-1995
mooi orgineel en ook niet al te makkelijk maar ze hadden wel wat uitbreiding moeten toevoegen , bijvoorbeeld meer tracks en dat het mogelijk is om spelers aan te passen , maar voor de rest wel goed een 4.

avatar van Social_Mask
Saaaaiii... Eerste 2 dagen waren geweldig! Maar dan heb je alles al wel gezien. Heb zelf sommige trucjes uitgeprobeerd...maar dat lukte niet zo erg goed..

avatar van dangerous-beast
Ik het begin was ik er helemaal wild van zo geweldig vond ik dit spel maar langzamare hand werd het wat minder en ging ik ook weer ander games spelen maar in totaal toch wel een welverdiende 4.

ja ik heb die ook in het anders, ik heb ronaldhino voorop maar jha.

Hier vond ik nou echt geen zak aan. Ben dan ook geen type voetbalfan die zoiets leuk vind. Ik zie liever de voetbalgames waar je gewoon 11 tegen 11 speelt. Dit was voor mij gewoon knopjes indrukken en scoren. En als je dat minutenlang doet is het al snel saai, laat staan meerdere potjes. Was hier dan ook snel klaar mee.

SvV_Ying
Lekker overdreven en geinig voor een weekje. Tegen vrienden ook altijd wel leuk. Na een week toch wel weer de kast in en er nooit meer uitgehaald.

joeri592
ik heb hier echt veel plezier mee beleeft

Manny Calavera schreef:

hmm dan is 2 steren wel erg hoog, 2 sterren is nog voldoende

SvV_Ying
joeri592 schreef:

hmm dan is 2 steren wel erg hoog, 2 sterren is nog voldoende

Vind je 2 sterren een voldoende?

2/5 is hetzelfde als 4/10. Als ik een 4 op school haal ben ik daar niet echt blij mee.

joeri592
bij gamesmeter is de puntentelling anders, gamesmeter komt van moviemeter en moviemeter heeft ook 2 sterren is nog voldoende, wele en matige voldoende maarja, kijk ook maar eens in bladen, veronica magazine bijv. als die 2 sterren geven is dat ook al voldoende

In één woord saai!

hoezo dan???

joeri592 schreef:
hoezo dan???

Nou het speelt heel erg rot en het kan toch echt niet tippen aan de normale fifa's. één keer gespeeld en daar blijft het dan ook bij.

Beeld: 3*
Geluid: 2*
Gameplay: 1*
Langetermijn: 1*

Eindbeoordeling: 1,75*(afgerond: 2*)

joeri592
gameplay 1*???? hoe kan je dat vinden??de gameplay is jusit het beste van het spel! het speelt allemaal zo lekker en soepel, je kan het saai en eentonig vinden, maar de gameplay is gewoon goed...