Need for Speed: Undercover (2008)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360 / Apple iOS
Racing

Ontwikkeld door Electronic Arts en Iron Monkey
Uitgegeven door Electronic Arts

In Need for Speed: Undercover zal je als speler undercover gaan om te infiltreren in de underground-racescene omdat deze connecties zou hebben met een internationaal georganiseerde misdaadorganisatie. Jou enige hulp die je krijgt van buitenaf is van een politieagente genaamd Chase Linh. Deze gebeurtenissen zullen zich plaats vinden in het stadje Tri-City dat gebasseerd is op San Francisco. In Need for Speed: Undercover is de politie weer terug, dus probeer uit hun handen te blijven door ze af te schudden.

avatar van ps3me
Pro street vond ik echt niks aan. Maar most wanted was erg vet!

avatar van solidKevin
1,5
ps3me schreef:
Pro street vond ik echt niks aan. Maar most wanted was erg vet!

Heb je ooit carbon gedaan? Ik vond hem wel minder dan most wanted.

avatar van ps3me
Carbon vind ik ook minder dan most wanted! heb het alleen wel opd e pc en niet op de Xbox 360.

avatar van JanVR
Net als met ProStreet waren veel mensen teleurgesteld maar ik vind hem toch solid! Grafisch erg mooi. De besturing vind ik al een van de betere die een Need For Speed-game ooit heeft gehad. Leuk verhaaltje met die slecht geacteerde cutscenes die er gewoonweg bij horen! Een minpunt is dat er niet zo veel bodykits, spoilers en motorkappen zijn. Er zou terug wat meer aandacht aan moeten besteed worden in de NFS-series net zoals in Underground 2. Ik vond hem erg verslavend, de eerste dag zat ik reeds op 57%

Ik weet niet hoe het komt maar toch weten de Need For Speed-series mij nog altijd tevreden te stellen, in tegenstelling tot vele andere mensen.

JanVR schreef:
. Ik vond hem erg verslavend, de eerste dag zat ik reeds op 57%

je kan niet zien op hoeveel procent je bent dus hoe weet je dat??

JanVR schreef:

Veel mensen vonden de oudere spellen goed hoor, maar het word slechter vanaf Carbon.

avatar van JanVR
joeri592 schreef:

je kan niet zien op hoeveel procent je bent dus hoe weet je dat??

Jawel hoor, op PS3 weet ik het, voor XBOX niet, Maar als je naar het mapje 'opgeslagen gamedate' gaat en kijkt naar de file van NFS Undercover kan je het zien.

o nooit opgevallen dan

Grafisch is het mooi spel. De auto's waarin je kan racen zijn ook erg leuk!

Ik moet zeggen dat het spel na 10 uur spelen al vrij snel verveeld. Het racen door de stad is af en toe leuk, maar alle plekken waar je raced zien er hetzelfde uit. Er is weinig verschil in landschap waardoor je het racen toch weer snel gezien heb. Als je 3 keer wordt aangehouden door de politie, raak je je auto kwijt.. Dat is ook erg jammer... want de politie heeft je al vrij snel in de smiezen, En ontkomen aan de politie is ook niet altijd even makkelijk, maar wel te doen. Jammer dat je dan die auto kwijt raakt waarvoor je zo lang hebt moeten sparen....

Sommige klussen vind ik trouwens ook erg moeilijk. Ik weet niet of iedereen mijn mening deelt. Maar op een gegeven moment krijg je de opdracht om een gestolen wagen netjes zonder al te veel schade, af te leveren op een plek . Maar dat is bijna onmogelijk... merk ik. Want de politie komt je achterna en die beukt je hele auto naar de klote waardoor het erg moeilijk wordt om de missie uit te spelen. Andere mensen ervaring hiermee...??? Tot nu toe is het mij nog niet gelukt.

Ik ga het spel toch met cheats spelen denk ik.. Want ik wil gewoon racen met de uitgebreidde collectie van de auto's. het achterliggende verhaal van het spel vind ik trouwens ook erg zwak... dat kon beter.

Ik geef het spel een 3.

joeri592
er komt een niewe need for speed ' need for speed shift '

avatar van Marcellussss
Meh. Vrijdags bij een vriend gespeeld. Grafisch oke, maar op elk ander vlak een lachertje.

avatar van jellecomicgek72
Eindelijk Gespeeld!!

Dit beschouw ik echt als de beste RaceGame ooit!!!
5 sterren.

jellecomicgek72 schreef:
Eindelijk Gespeeld!!

Dit beschouw ik echt als de beste RaceGame ooit!!!
5 sterren.
Weinig mensen die er zo positief over denken als jou, denk ik.

MikeMannuh
Het enige positieve aan deze game was de coole selectie van auto's die erin zat. Daarnaast is dit een vreselijk slechte race game. NFS games zijn meestal wel redelijk arcade maar zelfs voor een arcade racer is de besturing gewoon compleet debiel.

avatar van jellecomicgek72
Wassup ! schreef:
Weinig mensen die er zo positief over denken als jou, denk ik.

Ik vondt deze RaceGame gewoon de beste die ik ooit gespeeld heb.
Mooie Graphics, goede besturing enzo enzovoort.
Het zal wel komen doordat ik geen Racekenner ben

joeri592
ik vind dit ook een zeer goede race game, snap totaal niet wat iedereen er zo slecht van vind

avatar van Tha Luz
Ja ik zou het waarschijnlijk ook niet slecht vinden maar ik (en jij dus mischien ook niet)ben geen echte race fan en expert.Dus met een beetje racen en mooie auto's ben ik dus al tevreden.

joeri592
ja ik ook en ik haat die realistische race games waar je 13438532 km voor de bocht al moet remmen

avatar van Tha Luz
ja inderdaad komt vooral omdat ik dat niet kan denk ik

avatar van jaspertje3
Trophies voor dit spel! En ze zijn retro-actief, dus als je de trophy patch hebt gedownload, en je savegame opstart, krijg je meteen alle trophies. Je hoeft dus niet opnieuw te beginnen

Op het begin vond ik het spel wat saai, maar naarmate ik dieper in het spel kwam werd het steeds leuker. De bedragen voor de races die je voltooid worden naarmate het einde nadert steeds meer... waardoor je makkelijker die razendsnelle droom auto kunt aanschaffen. Sommige missies zijn best moelijk , maar met blijven proberen lukt het uiteindelijk wel.

Ik geef dit spel een 3,5

Als niet realistsiche race games is NFS wel de beste in zijn soort.

avatar van Marcellussss
Rujar schreef:
Als niet realistsiche race games is NFS wel de beste in zijn soort.

. Burnout!

avatar van MrDrx
Tegenvaller. Most Wanted blijft de beste.

avatar van Deatheye
Marcellussss schreef:

. Burnout!

en Midnight Club:)

MrDrx schreef:
Most Wanted blijft de beste.

Zeker

avatar van Nintendofreak
De wii versie ligt nu voor 20euro in de winkel. Weet iemand of dit de moeite is?

Er had eigenlijk zoveel meer in dit spel kunnen zitten als het gewoon zonder bugs en glitches was uitgebracht.
Want ik zat me soms echt te ergeren aan die frame rate drops en soms kreeg ik opeens tijdens het racen één seconde een blauw beeld te zien waarna de race zich voortzette alsof de game de snelheid niet kon bijhouden.

Het verhaal is niet echt bijzonder, al zit er wel een leuke twist op het eind. Ik vond het overigens wel goed dat er veel cut scènes in zaten, want bij de vorige games zaten die er maar sporadisch in.
Alleen hadden ze wel betere NFS vrouwen kunnen casten, want ik was niet echt gecharmeerd van mevrouw Q, mevrouw Millian kon er nog net mee door.

Grafisch ziet het er wel goed uit, alleen ziet het er voor mijn gevoel veel hetzelfde uit. De auto's zien er goed uit, alleen een beetje jammer van die normale personenauto's.

De muziek is verder wel oké.

Verder vind ik dat de politie veel agressiever moest zijn, net zoals in Most Wanted. Het is hier gewoon veel te makkelijk om aan de politie te ontkomen, zelfs al is één van je banden lek door een spike strip.

Dit spel is eigenlijk 3, 5 sterren waard, maar door al die bugs en glitches komt het voor mij toch niet hoger dan 3, 0 sterren.

avatar van polopolo150
Ik kon maar weinig plezier hebben met deze spel... En vreemd genoeg weet ik niet meer waarom...

Misschien ga ik deze spel nog een keer uit de kas halen, maar ik verwacht er weinig van, nu ik GRID en Burnout Paradise heb geprobeert.

avatar van Ruud007
Wat een vuile verlakkerij!

Toen ik heb kocht voor de Wii was ik harstikke blij en opgewonden en kon niet wachten om het te spelen. Zeker na al het nieuws, de trailers en het grote scala aan auto's en drie steden. Hoe erg kun je worden teleurgesteld! De lelijkste graphics ooit gezien, lang niet alle auto's beschikbaar, carriere zo uitgespeeld en ga maar door. Continu teleurstellingen.

Ik moest hem wel op de Wii kopen, want mijn PC kan die spellen niet meer aan. Dus nu maar wachten op de volgende, maar het schijnt dat ze voor de Wii alleen nog een soort Mario Kart achtige game gaan maken, zonder echte auto's. Wat een domme dozen werken daar toch, al het moois bewaren voor de PlayStation 3 en de Xbox 360, terwijl de meeste mensen toch een Wii hebben. Waar zou je dan het meeste werk in moeten stoppen? Juist ja, voor de Wii.