Need for Speed: Undercover (2008)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360 / Apple iOS

Ontwikkeld door Electronic Arts en Iron Monkey

In Need for Speed: Undercover zal je als speler undercover gaan om te infiltreren in de underground-racescene omdat deze connecties zou hebben met een internationaal georganiseerde misdaadorganisatie. Jou enige hulp die je krijgt van buitenaf is van een politieagente genaamd Chase Linh. Deze gebeurtenissen zullen zich plaats vinden in het stadje Tri-City dat gebasseerd is op San Francisco. In Need for Speed: Undercover is de politie weer terug, dus probeer uit hun handen te blijven door ze af te schudden.

joeri592
bij het begin is het inderdaad makkelijk, maar naarmate je verder komt word het steeds moeilijker

joeri592
wat heb ik me toch vergist, in undercover, het begint nu echt heel saai te worden, ik had het 2 uur gespeeld en toen vond ik het fantastisch, maar op de een of andere manier vind ik het nu echt saai geworden, ik heb gewoon geen zin meer om het te spelen, en ik heb het spel nu langer dan 2 dagen dus kan hem niet meer ruilen
zonde!

zonde!

Nou dat mag wel hoor! Volgens de wet dan maar ja daar hebben de winkeliers schijt aan . Maar wat is er dan saai aan geworden de gameplay of wah .

bij de baret smit moet het binnen 1 dag

1,5
Ja klopt maar het zou wel mogen volgens de wet dan. Maar ja dan gaan ze weer moeilijk doen enzo bah . Dat vind ik één van de grootste nadelen van de Bart Smit Binnen één dag ruilen blah blah blah . Ik zal je voor de volgende keer een tip geven: Koop het spel bij de Bartsmit op zaterdag dan kun je het 2 dagen uitproberen (nou ja als er geen koopzondag is natuurlijk ).

Wat een heisa in mijn klas rondom dit spel zeg, haha!
Uiteindelijk bleek het spel toch tegen te vallen, want Need for Speed: ProStreet wist ook niet bepaald te scoren bij het grote publiek. Nu kwam Electronic Arts dan maar weer met een nieuw deel op te proppen van de reeks, namelijk Need for Speed: Undercover.
Na de ietwat tegenvallende kritieken, dan toch maar gespeeld en ik moet zeggen dat Need for Speed: Undercover niet bepaald slecht is, maar enige verbeteringen zijn hier bijna spoorloos te noemen. Wat mij meteen opviel was dat de graphics niet goed waren, niet gedetailleerd genoeg. De omgevingen zien er gewoonweg erg leeg uit en hebben totaal geen sfeer, die het zou moeten geven en dus totaal mist, hier gaat het spel dan ook volledig de mist in. Niet alleen als het op de graphics aankomt, in de wereld valt er dan ook totaal niets te doen, gewoon race na race blijven voltooien, het gehele spel lang. De auto's zien er nochtans redelijk gedetailleerd uit.
Waar iedereen dan ook zo naar uitkeek, dat moet vermeld worden is dat de politie terug is van weggeweest en dat is al een beter teken denken jullie waarschijnlijk al bij jullie zelf? Nou, dat dacht ik en hoopte ik dan ook, destemeer teleurgesteld.
De politie is er tegenover Need for Speed: Most Wanted erg op achteruit gegaan.
De politie is erg makkelijk kwijt te raken in deze nieuwe telg in de reeks en zet nauwelijks kraaienpootjes en dergelijke. Het tunen, een belangrijke factor in de populaire reeks is ook een schakeling lager gezet, minder opties, zo uitgebreid als in Need for Speed: Underground 2 gaan we het toch nooit meer mogen gaan aanschouwen, vrees ik. Met de soundtrack van het spel zit het merendeels goed.
Need for Speed: Undercover heeft terug de vertrouwde formule opnieuw verwerkt in hun nieuw spel, dat spijtig genoeg toch niet geheel geslaagd is.
Ik ben dan ook teleurgesteld te noemen, is het dan ook misschien niet tijd voor de volgende keer jullie misschien eens te herpakken en een degelijk spel te maken, voordat jullie het in de winkelrekken droppen, Electronic Arts?

avatar van Nintendofreak
Er komt geen volgende Need For speed meer.
Electronic Arts heeft met deze game veel minder winst en gaat daarom stoppen met het ontwerpen van nieuwe need for speed games.

Nintendofreak schreef:
Er komt geen volgende Need For speed meer.

Bron?

avatar van jaspertje3
Dat is nog lang niet zeker. Feit is wel dat ze een en ander onder de loep gaan nemen om te kijken of een nieuw deel maken nog rendabel is, of dat ze de serie afstoten.

Shinobi schreef:

Bron?

BRON

tja, het is maar een gerucht. EA is veel te trots op het feit dat ze producten uitmelken en er bakken geld mee verdienen. Ik acht de kans dan ook klein dat ze nfs laten vallen.

Inderdaad.
Het is een gerucht maar het zou wel is weer kunnen zijn.
Need for speed is geen succes meer denk ik.

joeri592
need for speed unercover vind ik een spel die eerst leuk is, het begin is gewoon echt fantastisch met dat begin fimpje enzo en dan vermaak ik me nog een anderhalfuurtje toen vond ik het wat eentonig worden en liet ik het spel maar een tijdje staan, heb het gister weer gepakt, maar de missies worden leuker het verhaal word beter en spannender enz. dus nu vermaak ik me weer je hebt nu ook meer mensen die je dan ontmoet en wat variatie door de missies want bij het begin was het alleen maar of racen of vlugten voor de politie, het leukste onderdeel vind ik om andere mensen dood te rijden
ik verwijder me stem ff en geef me stem als ik het heb uitgespeeld

Ik word erg droevig van jouw bericht joeri, doelende op geen interpunctie en laten we het al helemaal niet over de spelling hebben.

Maar kun je echt mensen overrijden dan in dit spel, dat lijkt niet echt op Need for Speed?

Shinobi schreef:

Nee mij ook niet en dat is nog een rede waarom ik dit niet zal kopen! (Het is geen GTA! Mensen overrijden geen NFS stijl!)

joeri592
ik bedoel ik niet mensen overrijden:p maar eerder andere auto's met vijanden erin doodrijden:p ik had een beetje haast want ik moest weg

OOOO ok

uitgespeeld

uitgespeeld

Nou dat was snel.

uurtje of 10 denk ik

heej mensjus

ik vind deze game echt tien keer beter dan de oude nfs ik moet oowk zeggen dat de besturing veel beter is:P

ciao!!!

avatar van Tha Luz
Okee,
Werk aan je spelling,praat normaal en geef een cijfer anders heeft jou mening helemaal geen zin..

avatar van killer7
NFS Shift in de maak voor de platforms : PC, PlayStation 3, PSP, Xbox 360

Dus dit jaar weer een NFS titel.

Game Info :

Need for Speed: Shift wordt, in tegenstelling tot de arcade-stijl die we gewend zijn van de serie, een realistische race-sim. De titel focust zich hierbij niet alleen op de auto's zelf, maar ook op het gedrag van de bestuurder, wat deze racegame uniek moet maken.

& NFS Nitro in de maak voor de platforms : Nintendo DS, Nintendo Wii

4de Kwartaal 2009

Last but not least is Need for Speed: World Online.
Deze titel is speciaal, aangezien het een gratis online game betreft voor de PC. De game wordt ontwikkeld door Black Box Studios, welke ook verantwoordelijk waren voor andere recente hoofddelen.
World Online zal meer auto's en opties moeten kennen dan al zijn voorgangers bij elkaar.
De game is dus gratis te spelen en Electronic Arts zal daarom haar geld verdienen door middel van micro-transacties, zoals we dit kennen van veel Aziatische free-to-play games.
Maar ook van Battlefield Heroes, EA's andere game met het free-to-play model. De game zal deze zomer gelanceerd worden voor de Aziatische markt en moet eind 2009, begin 2010 zijn weg maken naar de westerse wereld.

joeri592
ik hield juist van dat arcade racen ik haat racespellen als pgr en grid enzo...

joeri592 schreef:
ik hield juist van dat arcade racen ik haat racespellen als pgr en grid enzo...

Ja ik houd ook niet van die super echte race spellen . Alleen gaan ze op deze manier echt de verkeerde kant op met NFS......

avatar van ps3me
Is dit spel nou zo ongelofelijk slecht?

ps3me schreef:
Is dit spel nou zo ongelofelijk slecht?

Voor een NFS bedoel ik!

joeri592
ikzelf vindh em niet zo slecht maar andere wel, kan komen omdat ik alleen maar een paar nfs hebt gespeeld ik weet niet meer precies welke, maar van de nfs die ik heb gespeeld vind ik deze het best en leukst

avatar van ps3me
Oké, ik ga deze kopen voor mijn Xbox als het wat goedkoper is!

ps3me schreef:
Oké, ik ga deze kopen voor mijn Xbox als het wat goedkoper is!

Ja ik heb carbon en most wanted. most wanted was goed carbon wat minder. Ik zit nog te denken om pro street te kopen (als het 10 euro is ofzo) en dat geldt ook voor deze.