Need for Speed: Undercover (2008)

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360 / Apple iOS
Racing

Ontwikkeld door Electronic Arts en Iron Monkey
Uitgegeven door Electronic Arts

In Need for Speed: Undercover zal je als speler undercover gaan om te infiltreren in de underground-racescene omdat deze connecties zou hebben met een internationaal georganiseerde misdaadorganisatie. Jou enige hulp die je krijgt van buitenaf is van een politieagente genaamd Chase Linh. Deze gebeurtenissen zullen zich plaats vinden in het stadje Tri-City dat gebasseerd is op San Francisco. In Need for Speed: Undercover is de politie weer terug, dus probeer uit hun handen te blijven door ze af te schudden.

avatar van killer7
Een mix van hp2 en most wanted.

klinkt goed, hopen dat er snel een demo beschikbaar komt in de ps store.

avatar van Nintendofreak
Lijkt mij een sjieke game !!!
Voor de trailer klik HIER

avatar van rpger
De return of live action video in een game!

Packshot zojuist geplaatst!

avatar van paulisdik
Deze game staat zeer hoog op mijn verlanglijstje!!
Nu hoop ik maar dat deze game veel op Most Wanted gaat lijken.

avatar van jaspertje3
Ik hoop zoveel mogelijk op NFS: Hot Pursuit. Toch nog steeds m'n favoriete deel uit de reeks. Lekker geen gezeur met tunen, aanpassen en kopen van auto's, daar heb ik echt totaal geen behoefte aan. Lekker racen met een stuk of 30 beschikbare auto's, politie afschudden (en dan niet zoals de Most Wanted manier), geen schade gezeur en heerlijk knallen. Wat kijk ik daar naar uit!
Maar denk niet dat al mijn wensen in vervulling zullen gaan. Old-school racers blijven toch de beste
Ik zal het spel wel eens importeren vanuit Amerika of Canada. In Nederland vind ik 't de volle prijs nooit zo waard. ProStreet ook uit Amerika gehaald, en dat bleek toch een aardige flop. Dus blij dat ik die niet in NL heb gekocht

Lijst van beschikbare auto's:

Subaru Impreza WRX STI
Toyota Supra
Volkswagen Golf GTI

avatar van equalizersound
de game ziet er prachtig uit ik ben blij dat ze terug zijn bij het straat racen vooral heel blij dat hij 11 dagen na mijn verjaardag uitkomt

avatar van ca$h Money JR
het lijkt me wel een goede game
lekker racen en de politie laten zoeken
maar need for speed underground 2 blijf ik de beste vinden

avatar van mnrk
Heb de trailer gedownload op de PS3...ziet er wel oke uit.

Ben benieuwd naar de combinatie van film en game...

0,5
Ik denk dat ik deze toch maar ga kopen het ziet er heel erg vet uit.
Het gaat de richting op van Mosted Wanted en dat is alleen maar beter.Vette wagens zitten er nu in en grafische ziet het erg ook goed uit nu alleen nog de gameplay.

avatar van solidKevin
1,5
Politie terug! Old skool! Dus echt weer die politie kapot beuken! Nou dan wacht ik wel tot deze uitkomt en laat ik nfs pro street liggen in de schappen!!

avatar van ReMyTje86
NFS heeft noch nooit een echt goeie game gemaakt op gebied van car tuning. Alleen MostWanted komt een beetje in de buurt ik hoop dat dit gaat veranderen.

avatar van Marcellussss
Hm. Been there done that. Wanneer komt NFS met écht iets nieuws?

Ik ben wel benieuwd naar deze game. Maar zoals jaspertje3 al zei heb ik liever dat ze weer terug naar de basis van Need for Speed Hot Pursuit 2 gaan. Dus zonder verhaallijn, tunen en al die andere onzin. Gewoon lekker arcade racen.

Trouwens ik zie dat de Ferrari weer terug is in deze game, laatste spel waarin een Ferrari zat was Hot Pursuit 2.

Hopelijk zitten er veel cut scènes in dit spel en het verhaal - van wat ik gezien heb - zal waarschijnlijk spectaculair worden.

1,0
echt een dik spel ik ben er al heel ver mee het lijkt niet mooi aan het begin maar je moet ook de resolutie op 1280 x 1024 zetten en voor de rest alles op high maar het is echt een supergame!

Imperial Figure
De zoveelste uitmelking, het moet toch wel eens ophouden lijkt mij.
NFS2, NFS hot pursuit 2, underground 1 en carbon waren zeer leuk maar de andere delen deden me bar weinig.
Ik neem het risico niet om weer zo'n zoveelste nfs game te kopen voor een te hoge prijs, k'wacht wel tot ie een eurotje of 20 is (tenminste als het wat is).

avatar van andnino
Dit ziet er weer eens goed uit, al helemaal in vergelijking met het ProStreet gedrocht.

avatar van ps3me
Ow jongens jongens toch, dit lijkt mij werkelijk waar en fantastisch lekkere game op de PS3, ga hem zekers kopen. Ik wacht alleen wel tot de prijs daalt, andere games hebben mijn voorkeur.

Ik heb hem zonet een paar uur gespeeld, en van in het begin zag ik dat het goed was . Deze word een topper onder de nfs series want ondervind dat ze hier veel werk hebben ingestoken; menu's, tunen, scheuren met de standaard nfs wagens en heleboel nieuwe, de achtervolgingen,undercover werken, zelfs verhaallijn kan me, tot nu toe dan, bekoren.
Als ik op de snelwegen aan het racen was had ik een lekker arcade-gevoel, het raced echt beter dan ooit tevoren.
Enige minpuntjes die me opvielen is dat de dashboard view er weer niet tussen staat en er zijn ook geen replays.
Heb hem een 4 gegeven want dit is echt een leuke nfs met een goeie gameplay en zal zeker inslaan op de gamers .

wel vet spel, het begin is echt supervet gedaan ! nog maar een half uurtje gespeeld, maar vindt em wel leuk. Niet meer, niet minder

jorisje123456
Naar het schijnt is deze véél te gemakkelijk. (volgens veel review sites en enkele vrienden)

magaal schreef:

hmmm valt nogal tegen nu ik em wat langer gespeeld heb, is allemaal wat simpel. en het is allemaal hetzelfde, zo uitgemelkt als maar kan, leuk verhaal opzich, maar dat was het dan ook wel.

Moet je bij deze ook allemaal Challenges enz. doen om nieuwe auto's te krijgen?

avatar van Hadouken
Net even tien minuten gespeeld op een PC. En wat ziet het er allemaal mager uit. De graphics zien er behoorlijk gedateerd uit met m'n Radeon 4870 kaart. Kan nooit goed zijn, want alles staat op high inclusief de hoogste resolutie. Het rijden liep ook helemaal niet lekker. Erg arcade, ik hoefde bijna niet eens meer te remmen. De auto lijkt te glijden. Geluidseffecten en muziek zijn ook matig. Straks nog maar weer eens oppakken, misschien dat het nog wat wordt.

avatar van Tha Luz
Zitten er weer leuke cutscenes in dit deel?

Paar filmpjes gekeken net. Die auto's lijken net of ze met 180 kmh een hairpin kunnen nemen..:(

0,5
Bah bah en nog eens bah.
Ik zag de game gisteren liggen en dacht ik koop het gewoon,maar de game is niet heel geweldig.
Er zou een open wereld zijn en die is er maar er is helemaal niks tedoen en het ziet er heel dood uit geen mensen die over straat lopen of een teken van leven.
Verder zit er toch hele vette wagens in,maar het verhaal valt gewoon tegen en zelfs de cutscenes zijn niet eens de moeite waard om te bekijken.
Wat dit spel vooral mist zijn de uitdagingen,want zeg eerlijk af en toe verliezen is toch ook goed om de drive te hebben van nu maak ik je helemaal in.
Grafische ziet het er redelijk uit vondt ik en de besturing zit wel goed.
Als er een nieuwe Need for speed komt mogen ze van mij de uitdagingen wat moeilijker maken en de missies die je krijg in undercover zijn heel makkelijk om te halen je hebt de andere wagens zo ingehaald.
Ik geef Need For Speed 1,5 het had net zo goed een 0,5 kunnen zijn,maar dat doe ik niet.

avatar van Marcellussss
NFS is ook al jaren hetzelfde. Innovatie zal er nooit aan te pas komen.Altijd weer net ietsje mooier dan het vorige deel, iets getweaked en daar blijft het bij.

Marcellussss schreef:

Precies Ea zou moeten stoppen om zulke games uit tebrengen.
Zo blijft er niks meer van Need For Speed over.