FlatOut: Ultimate Carnage (2007)

Xbox 360 / PC

Ontwikkeld door Bugbear
Uitgegeven door Empire

Race je tegenstanders aan gort in wrecking derby's en versla ze op circuit races. Win tournaments om meer autos en banen te unlocken. Rij dwars door reclameborden, torens masten of spring over de hoogste schansen om je nitrobalk te vullen.

avatar van Martijn
De pc versie staat voor Q4 2007. Hopelijk word de prijs niet te hoog aangezien het gewoon de Xbox 360 versie is die alweer een port was van flatout 2. Het zou eerst xbox360 only worden maar na veel requests van de community komt tie toch op de pc uit. Zal ook vast niet verkeerd uitkomen voor Bugbear en Empire .

avatar van Bahamut Zero
Bij vlagen erg leuk racespel. Speel hem de laatste tijd echter nooit meer omdat dit echt zo'n spel is die je niet te vaak moet spelen. Zo nu en dan een uurtje is leuk. Grafisch ziet het er ook erg mooi uit. Met flink veel beuk en duw werk.

Leuk mooi racespel met crash-derby's , en stunts erin die ook leuk zijn. lijkt een beetje op de burnout serie alleen vind ik Flatout iets fijner doordat het bij Burnout soms de races wel een beetje te snel gaan.

Nah, vanavond een tijd gespeeld, geleend van een vriend, maar ik ben sowieso geen raceliefhebber dus ben er snel klaar mee. Het ziet er wel erg mooi uit, maar verder is het me te arcade. Beetje racen, beetje de nitro indrukken...

Wat is nu precies het verschil tussen Flatout 2 (PC) en deze? Is er ook nog sprake van extra banen, auto's, content?

Geen idee, dit is de 1e keer dat ik er 1 uit die serie speel

avatar van Martijn
Dit is de versie voor de xbox360, aantal nieuwe autos fel verbeterde graphics en met meer mensen tegelijk, het is overigens een ultiem spel voor de multiplayer.

renkum
Volgensmij zijn er kleine verschillen in maps, kleuren van de auto's en nog wat kleine dingen, maar volgensmij grotensdeels hetzelfde als flatout 2 die ik in bezit heb voor de pc.

avatar van Martijn
Jup dat klopt, maar de graphics engine en de psychics zijn fel verbeterd, zo fel dat het de beste graphics zijn die er op het moment te vinden zijn in een race spel.
Je kunt overigens nu met 12 man ipv 8 rijden, dat beloofd weer veel multiplayer lol.

Flatout2 was super en dit is een verbetering ervan ik heb het zelf en ik vind het nog steeds super dus ook nu weer een 5.
Ik hoop dat NFS met iets goeds komt.

Manny Calavera schreef:
Geen idee, dit is de 1e keer dat ik er 1 uit die serie speel
Even een bericht van A&J1 lezen uit 2008, effe 11 jaar geleden. Komt toch langzaam een geschiedenis bijeen

Grovonion schreef:

Bedankt voor deze realiteitscheck. Ik word oud

Geen zorgen, eens op pensioen heb je weer meer tijd om te gamen .

Grovonion schreef:
Geen zorgen, eens op pensioen heb je weer meer tijd om te gamen .

Right. Dat hoor ik al jaren van een bepaalde vriend die werkt aan een bepaald project... ??