The Golden Compass (2007)

Alternatieve titel: Gouden Kompas, Het

Nintendo DS / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360
Adventure / Action

Ontwikkeld door Shiny
Uitgegeven door Sega

Het jonge meisje Lyra Belacqua leeft in Oxford in een parallel universum. Hier zijn de zielen van overleden mensen zichtbaar als dieren die telkens van gedaante verwisselen. Op een dag hoort ze haar vader een discussie voeren over een nieuw fysiek element: Dust. Dit element heeft de kracht om werelden te verenigen, waardoor het zowel begeerd als gehaat wordt door verschillende partijen, waaronder de Kerk. Lyra onderneemt een reis naar het element, en moet de strijd aangaan met demonen, geesten en andersoortige wezens, slechts bewapend met een magisch kompas.

Net als de Film lijkt mij de Game echt een knaller!

avatar van Car-freak
JohnWilliams schreef:
Net als de Film lijkt mij de Game echt een knaller!

lijkt jouw deze game een knaller de film is denk wel grappig maar de game lijkt me echt slecht
ik hou ook persoonlijk niet van zulk soort games

Als iemand de game op de xbox360 wilt kopen hij is nu 7euro.

Echt een slecht spel. Saai en zeker geen knaller.

Is wel een aardig spel. Niets bijzonders tot nu toe (ben nog niet zover) maar had slechter gekund.

avatar van tommycool
0,5
ik snap waarom deze game in de flop staat. het is totaal geen boeiende game. de graphics zijn slecht. het verhaal is nog te doen, maar de stomme minigames verpesten het hele verhaal weer. jammer...