Blood Will Tell (2004)

Alternatieve titel: Blood Will Tell: Tezuka Osamu's Dororo

PlayStation 2

Ontwikkeld door Red
Uitgegeven door Sega

Hyakkimaru is een samurai die wordt gekweld door een vreselijk geheim. Hij is op zoek naar zijn verleden en probeert weer mens te worden. Als pasgeboren baby zijn hem al zijn ledematen, organen en zelfs zijn huid afgenomen en deze zijn vervangen door talloze instrumenten om dood en verderf te zaaien. Dororo, de vriend van Hyakkimaru, vergezelt hem tijdens de hele tocht op hem te helpen, de weg te wijzen en samen met Hyakkimaru te vechten, terwijl hij het mysterie van zijn verleden verkent en ontrafelt.

avatar van Jer0en
Leuke action game. Het gebruik van je benen en armen als vuurwapens is erg leuk bedacht. Veel verschillende bazen om tegen te vechten. Geen bijzondere game maar wel leuk om eens tussendoor te spelen.

Heerlijk deze game,jammer dat hij nergens anders op uit is gebracht.

Maar heb hem voor een prikkie.

avatar van TonyTHorror
Briljante game. Ben er tot nu toe (uurtje of 4 onderweg) helemaal weg van. Fijn om dit soort hidden gems via een emulator te kunnen spelen, want een titel als Blood Will Tell is echt onbetaalbaar tegenwoordig ($200 + op Ebay). Level design mag dan wat dull zijn... de demonen, duistere sounddesign en het verhaal boeien meer dan genoeg.

Ja inderdaad de prijs van deze game gaat door het dak.
Zag hem een paar weken geleden nog voor 18 euro op een rommel markt, maar heb hem niet gepakt.

Heb mijn kopie ook van een rommel markt voor 5 euro, de verkoper wist niet wat hij verkocht,ik wel:-D