Crash of the Titans (2007)

PlayStation 2 / Nintendo Wii / Xbox 360 / PlayStation Portable
Action / Platform

Ontwikkeld door Radical
Uitgegeven door Sierra

Stap met Crash Bandicoot terug voor een compleet nieuw avontuur! Neo Cortex is weer bezig met allerlei kwaadaardigs, hij heeft namelijk de wezens van Crash’ eiland gemuteerd tot monsterlijke beesten. Gelukkig beschikt Crash over een hoop nieuwe vaardigheden die hij kan gebruiken. Maar als dit nog niet genoeg is krijgt Crash ook nog de opdracht zoveel mogelijk muntjes te verzamelen onderweg, want hoe meer muntjes hij verzameld des te sterker hij wordt.

Game_Kaza
Zwak excuus. Gedraag je dan eens volwassen, geef wat duidelijke argumenten, geef detai. In plaats van regelloos maar alles in de hoek te duwen.

avatar van lugia
meschien ziet het er kinderachtig uit maar ik heb hem gekocht en was ram leuk man ik hoop zelfs dat een deel 2 komt!!!!!!!!!!!!!!!!! ;p ;p xd

Er komt ook een deel 2 lugia

avatar van Mega Man
Is deze beter dan Mind over Mutant? Ik ben er nog niet helemaal over uit welke van deze twee ik ga aanschaffen voor de Wii.

joeri592
ong even goed volgens mij, dus als mind over mutant duurder is zou ik deze nemen maar als ze even duur zijn maakt het niet zo veel uit

avatar van Mega Man
joeri592 schreef:

Ok bedankt. En hoe is de grafische presentatie? Wellicht minder mooi dan Mario Galaxy maar is het nog wel te pruimen?

joeri592
wel redelijk maar verwacht er niet te veel van het beeld, het is ook heel anders dan crash 1,2 en 3 als je dat nog niet wist, maar alsnog wel vermakelijk ookal vond ik de eerste 3 wel een stuk leuker

avatar van Evil Eye
1,0
de eerste 3 waren vroeger wel leuk maar dit is zo onwijs slecht dat me oma van 89 jankend weg zou rennen bij het zien van dit spel, ondanks het feit dat ze al 6 jaar niet meer kan lopen

Evil Eye schreef:

Al jouw opmerkingen zijn wel minder maar om deze moest ik eerlijk gezegd toch wel stiekem lachen

ha, ha, lol.

avatar van wiiplayer
Ik heb net een of andere trailer hiervan gezien en ik schrok echt van hoe de personages er uit zagen. Vooral Cortex, dat is echt niet normaal. Volgens mij hebben ze Crash hier dik mee verkracht

avatar van Bart Tönjann
Ja zeker, die veranderingen zijn echt sick en niet positief sick

wel interessant nieuws overigens is dat radical een vervolg hierop aan het maken was dat dit jaar uit zou moeten kopen... totdat het project gestopt werd en iedereen die aan deze game werkte ontslagen moest worden. Crash' toekomst is voorlopig dus heel erg onzeker..

BandicootCrash
Dit spelletje staat bovenaan in m'n top 10.
Maar waarom moeten ze nou alle personages vernieuwen?
Waarom niet gewoon de oude vertrouwde personages?
bijvoorbeeld.. Crash! Hij heeft opeens tattoo's ofzo..
En zijn kuif is volgensmij ook groter geworden..

toch heb ik een 4,0 gegeven.

vond het een hele leuke game, alleen sommige episodes waren stik moeilijk,
maar een vraagje, hoeveel episodes zijn het wand ik zit vast bij episode 20?

Zeer goede game. Mijn vriend heeft hem.

avatar van creepy_one
Evil Eye schreef:
Dr. Evil Eye komt met een handige tip voor jullie beide: ga echte goeie games spelen.

Hun vinden deze game goed, dus hoef jij daar niks over te zeggen. Dat jij deze game slecht vind is prima, maar er zijn ook nog mensen die Crash nog steeds een goede serie vinden. Dit is ook niet voor niks een eigen meningen site!

avatar van Spirit_Catcher
ik heb deze jammer genoeg in het nederlands :/ klinkt veel te kinderachtig.
dat vanop die grotere monsters te rijden vind ek ook niet echt een leuk toevoegsel. nee, niks voor mij.... ik speel liever nog eens op de oudere games

avatar van Duke Nukem
1,0
Het is eigenlijk schandalig dat Naughty Dogs de naam van haar geliefde mascotte Crash Bandicoot heeft uitgeleend tot dit soort games die niets meer te maken hebben met de oorspronkelijke games en gewoon niet leuk meer zijn. Dit is saai, lelijk en kinderachtig. In plaats van appels moet je nu blauwe bollen verzamelen en op monsters rondrijden en met andere monsters vechten. Waarom? Omdat. Mja omdat men geen betere ideeën had, neem ik dan maar aan.