James Bond 007: Agent Under Fire (2001)

Nintendo GameCube / PlayStation 2 / Xbox

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

Kruip in de huid van geheim agent James Bond! Maak je klaar voor de volgende generatie 007. In James Bond 007 in Agent under Fire dreigen `s werelds grootste naties wederom op hun knieën gebracht te worden door de plannen van een slimme crimineel. Slechts één man kan hen redden. Die man is James Bond.

%%%%%%
Matige bond game.De camara was soms erg eritand en het was weer allemaal zeer makkelijk.De race missies vond ik niet echt denderend maar verder speelt de game redelijk weg en het heeft ook weer zijn momenten in het verhaaltje 2,5 sterren

avatar van JohnWilliams
Vond het juist een leuke Bond, de missies waren ook wel oké. 4*.

avatar van Iron Rose
Typische EA game. Vreselijk makkelijk en zo uitgespeeld. Vergeleken met Goldeneye is dit natuurlijk prut maar ik heb me er toch wel even mee vermaakt al is ook opvolger Nightfire een stuk beter. 3*

avatar van JohnWilliams
Beter dan From Russia with Love vind je ook niet Iron Rose?

avatar van Iron Rose
JohnWilliams schreef:
Beter dan From Russia with Love vind je ook niet Iron Rose?

Ja, maar dat is niet zo moeilijk.

Ik had op de GameCube JB: Agent under Fire, Evrerything or Nothing en Nightfire en dit was ongetwijfeld de minste.

Het speel niet zo vloeiend, het was soms best frustrerend (Ik herinner zon eindbaas op een boorplatform die bijna niet te pakken was) en wat echt jammer was, de multiplayer was echt slecht. Simpel en saai.
Terwijl ik echt jaren Nightfire multiplayer speelde, zeker nu soms nog met vrienden.

Dit spel had wel een paar aardige levels, op zon olietanker oa meen ik nog te herinneren, maar het was geen aanrader.

Helaas, een 2,5*

Goed spel
maar wel de minste
ik probeerde altijd platina te halen maar is bijna onmogelijk
multiplayer had meer mensen mogen hebben.

avatar van hitman47
leuke game voor te spele ook leuke missies.

hitman47 schreef:
leuke game voor te spele ook leuke missies.

Jammer allen dat het zo moeilijk is

Ga_me_bre_aker schreef:

Jammer allen dat het zo moeilijk is

Ik vond de moeilijksheidsgraat opzich nog wel meevallen eerlijk gezegd.

JohnWilliams schreef:

Ik vond de moeilijksheidsgraat opzich nog wel meevallen eerlijk gezegd.

als je voor platina wilt gaan moet je hard spelen.
dat is niet makkelijk hoor

avatar van predator
Wel ik ben hier nieuw op de site,dus ken ik jullie nog niet.Ik wil wel zeggen dat ik de game erg goed vondt.Spannend,Moeilijk en plezant.
zoals:altijd nieuwe wegen ontdekken om een complex of ambasade binnen te sluipen en geheime kamers te ontdekken..Dit was trouwens mijn eerste game(op de mijn playstation toch).Ik heb een 4.0 gegeven om:
1.0 voor de moeilijkheidsgraad.
1.0 voor het ontdekken van nieuwe wegen
en
2.0 voor het amusement.

avatar van batexated
matige game. maar weerhield me niet om de game uit te spelen. het spel was makkelijk uit te spelen. ik vond james gezicht er erg sneu uitzien in dit spel.. maarjah dit spel is ook voor 5 euro te krijgen..

spel verdient net een voldoende

avatar van bryandejong
Een behoorlijken bond de auto's zijn wel cool maar de rest valt wel mee

avatar van gamer for life
toch wel een goede bond game , heb in de tijd toen veel plezier hiermee gehad , de besturing was niet altijd geweldig handig om mee te werken , maar na een tijdje ben je dat wel gewend . het verhaal was goed en ook de voice over , ook al was het niet origineel . de wapens en gadgets waren allemaal goed en leuk om te gebruiken . maar natuurlijk is de game veel te makelijk en veel te kort .

Deze was wel met mijn favoriete Bond acteur.

Afgaande op de cover blijft het onduidelijk met wie we hier precies op pad gaan.

Zoveel lijkt me duidelijk.

Soort mislukte liefdesbaby van Timothy Dalton en Henry Cavill.

Meende ik erin te zien.

avatar van TonyTHorror
Leuk! Dit was niet één van de Bond-titels die ik destijds op de PS2 heb gespeeld, maar sommige stukken kwamen wel bekend voor. Dit heb ik ongetwijfeld vroeger bij één van m'n vrienden gespeeld. Hele korte playthrough gehad, eigenlijk in één zit doorheen gegaan. Ik ga de andere delen er ook nog eens bij pakken binnenkort, kijken hoe deze zich tegenover de rest verhoudt. Dit beviel in ieder geval goed, genoeg afwisseling in levels en Bond als weinig charmante maar uiterst vermakelijke smeerlap die iedere mogelijkheid aangrijpt om een schunnige opmerking te maken.