TechnoMage: Return of Eternity (2001)

PC / PlayStation
RPG / Adventure

Ontwikkeld door Sunflowers
Uitgegeven door Sunflowers

Melvin is een gewone jongen die in een klein dorpje woont genaamd Dreamertown. Het enige speciale aan hem is dat hij een Dreamer moeder en een Steamer vader heeft, wat eigenlijk verboden is. Als op een dag ineens de aarde open scheurt en allerlei monsters de wereld van Gothos teisteren geven de dorpsbewoners al snel de schuld aan Melvin. Noodgedwongen vertrekt hij naar z’n vader in Steamertown, maar daar is ook niet alles in orde. Langzamerhand belandt Melvin in een veel groter avontuur dan hij in het begin dacht. Hij komt er achter dat hij wel eens de Technomage zou kunnen zijn die op pad moet om de eeuwigheid te redden.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.