Cosmology of Kyoto (1993)

Alternatieve titel: Kyoto Sennen Monogatari

PC / Macintosh

Ontwikkeld door Softedge
Uitgegeven door Yano Electric

Duik in de duistere geschiedenis van het middeleeuwse Kyoto, rond het jaar 1000, tijdens de Heian-periode. Volg de gefragmenteerde verhalen van verschillende inwoners en sla deze na in de encyclopedie om meer achtergrondinformatie te verzamelen. Vorm je zo een beeld van de religie, filosofie, mythen en legenden die de stad hebben gevormd. Gebaseerd op de Konjaku Monogatarishū.