TMNT (2007)

Alternatieve titel: Teenage Mutant Ninja Turtles

Game Boy Advance / Nintendo DS / Nintendo GameCube / Nintendo Wii / PC / PlayStation 2 / PlayStation 3 / PlayStation Portable / Xbox 360

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

In TMNT speel je elke missie met 1 van de vier Turtles. Ze zijn allemaal in een andere stad en vechten voor hun eigen belangen. Uiteindelijk komen ze weer bij elkaar en pakken ze het geweld samen aan. Iedere Turtle heeft zijn eigen specialiteit. Samen met Master Splinter ga je de strijd aan met het kwaad.

Had achteraf gezien misschien nog erger kunnen zijn, want dit spel slaat sommige richtingen redelijk uitdagend uit (tegen mijn verwachtingen in). Dat is dus al een goed begin, maar soms kan het spel een beetje eentonig worden. Meestal moet je binnen een bepaalde tijd een bepaalde locatie bereiken en vervolgens worden er nog een paar vijanden voor je neus gedropt, dus erg vernieuwend komt dit spel dus niet uit de hoek. Het vechtsysteem is simpel gehouden omdat het eerder een jongere doelgroep wou bereiken. Kortom: simpel, speelt vlot, redelijk uitdagend. Cijfer: 2,5/5!

avatar van Jim Carrey
Ik weet niet hoe hij op de Nintendo Ds is of de PlayStation 2 ofzo maar op de Pc bij mij was hij redelijk te doen vind ik, ik vecht graag met alle vier de Ninja Turtles en het is best redelijk mooi gemaakt kortom : een vermakelijk en leuk spel!

* * *

avatar van 7higer7
mm matig spelletje 2 *

@ 7higer7.
Ik heb de PS3-versie nog nooit zien liggen in de winkels, laat staan gespeeld. Is het spel dan nog maar net uit?

avatar van 7higer7
ps3 ?? ow shit verkeerde moest eigenlijk ps2 zijn sry

avatar van royals
Ik snap de slechte reviews niet zo. De gameplay kan soms eentonig worden. Dat je weer diezelfde kick moet maken tegen die lummels met knuppels, maar de omgevingen en missies vindt ik erg leuk en vermakkelijk.

gamelord
geen commentaar!!!

avatar van Tha Luz
1,5
gamelord schreef:
geen commentaar!!!

En toch geef je commentaar;)

gamelord
........

avatar van wolly
best wel een makkelijk spel

avatar van DonOswaldo
Vermakelijk voor eventjes. Het prince-of-persia-achtige rennen, springen, klimmen etc is wel even leuk en dat ik vroeger tmnt-fan was zal ook z'n aandeel hebben. Toch verveelt het ook al vrij snel. Dat de game je vrij duidelijk maakt waar je heen moet altijd en je niet echt dood kan gaan (en vaak ook met 4 turtles bent = 4 health bars) zal daar wel aan meehelpen. Moet wel toegeven dat ik enige moeite had bij het eindlevel bij de boss met de hamer, maar dat was eigenlijk alleen maar doordat ik niet doorhad dat je een family-attack moest zetten op een bepaald moment.