Angelian Trigger (2024)

Nintendo Switch

Ontwikkeld door PiXEL
Uitgegeven door PiXEL

Angelian Trigger is een pseudo 3D-schietspel waarin je door het scherm rent terwijl je vijanden neerschiet. Elke planeet heeft vier levels, en als je de baas verslaat die aan het einde wacht, wordt het level leeggemaakt. Zowel de Story-modus als de Arcade-modus bestaan ​​uit 24 levels. De Arcademodus heeft ook een eigen unieke baas. Mia heeft een dubbele sprong en hanteert dubbele pistolen, terwijl Sheryl een groot kanon heeft en kan zweven. De twee hoofdpersonages hebben een verschillende speelstijl, dus zelfs het spelen op hetzelfde level en met dezelfde vijanden biedt verschillende gameplay. Bovendien kun je een voordeel behalen in de strijd met de ondersteunende robot O-P2, die vuurt van achteren en krachtvelden dekt. Met deze game kun je een gevoel van snelheid en opwinding ervaren met richtlasers die op meerdere vijanden kunnen worden vergrendeld en bonuspunten wanneer je een groep vijanden verslaat.