Яetro Revengers (2023)

Alternatieve titel: Retro Revengers

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Action / Platform

Ontwikkeld door Happymeal, Undercoders en ALEX
Uitgegeven door Shinyuden en Ratalaika

Ver weg in de onverkende uithoeken van het sombere einde van Centraal Japan ligt Ludens Castle, waar vijf vrienden, de Retro Revengers, geisekai’d worden naar een vreemd land dat niet alleen hun games, maar ook hun wereld bedreigt. Ga op een avontuur met Ossan, Mao, Taicho, Matchan en Notchi terwijl je gebruikmaakt van hun nieuw verworven vaardigheden die hen zijn geschonken door de Retro Godin. Ontmoet metgezellen uit het verleden, verdedig jezelf tegen vijanden en overwin de bazen die je pad naar de Demon Overlord van Triple-A blokkeren.

• vanaf dinsdag 23 juli te koop voor de PlayStation 4
  • vanaf dinsdag 23 juli te koop voor de PlayStation 5