EA Sports WRC (2023)

PC / PC VR / PlayStation 5 / Xbox Series X/S
Racing / Simulation

Ontwikkeld door Codemasters
Uitgegeven door Electronic Arts

In EA Sports WRC kun je je eigen rallyauto ontwerpen en bouwen om deel te nemen aan verschillende modi en locaties. Het biedt een multisurface-handelingsmodel, een carrièremodus en zelfs een VR-bèta op pc. Je kunt je vaardigheden testen op achttien officiële FIA World Rally Championship-locaties met meer dan 600 km aan uitdagende asfalt-, grind- en sneeuwstages. Bovendien kun je kiezen uit tien huidige WRC-, WRC2- en Junior WRC-voertuigen en 68 iconische rallyauto’s die 60 jaar sportgeschiedenis beslaan. De hybride-aangedreven 4WD Rally-auto’s behoren tot de snelste in de geschiedenis van de sport en zijn in staat tot ongelooflijke snelheden terwijl ze zwaartekracht tartende sprongen, verslechterende oppervlakken en slecht weer trotseren.