Harukanaru Augusta Masters '98 (1997)

Nintendo 64
Sports

Ontwikkeld door T&E
Uitgegeven door T&E

De speler gebruikt de Augusta National Golf Club-baan in één van de vijf speelmodi; Training, strokeplay, matchplay, toernooi en masterstoernooi. Elke hole heeft een openingsfly-over met beschrijvende tekst, en bevat audiocommentaar in het Japans door TBS-omroeper Matsushita Kenji en professionele golfer Nobumitsu Yuhara. De speelbare personages zijn op dezelfde manier geanimeerd als in Mortal Kombat. Mensenmassa's tussen de velden, lensfakkels als de camerahoek naar de hemel draait, en ook het clubhuis en diverse herkenningspunten zijn zichtbaar langs de baan. De speler kan op elk moment naar het optiemenu gaan en de "Cart Cam" -weergave voor de huidige hole selecteren, zodat de hele hole vanaf de grond of vanuit de lucht kan worden bekeken.