True Golf Classics: Wicked 18 (1992)

Alternatieve titels: Devil's Course | New 3D Golf Simulation: Devil's Course | Valora Valley Golf | The Hyper Golf : Devil's Course

NEC PC-98 / Super NES / Sega Mega Drive/Genesis / Sega Saturn / 3DO
Sports

Ontwikkeld door T&E
Uitgegeven door T&E, Bullet-Proof, Sega, Vic Tokai en Panasonic

True Golf Classics: Wicked 18 is een arcade-benadering van de golfsport. Hoewel het traditionele golfbaanobstakels bevat, zoals waterhindernissen en bunkers, zijn er ook lavakuilen en greens op de top van een berg aanwezig. De banen variëren van eenvoudig ogende golfbanen met lange fairways waar de speler de bal in één keer 400 meter kan slaan van gigantische waterhindernissen tot oude ruïnes en een baan in een vulkaan. De besturing is eenvoudig: klik één keer om een ​​meter weer te geven, klik nogmaals om de hoek in te stellen en nog een keer om aan te geven hoeveel kracht er wordt verkregen om de bal met speciale schoten aan het einde van de meter te besturen.