Harukanaru Augusta: New 3D Golf Simulation (1989)

Alternatieve titel: Harukanaru Augusta

NEC PC-98 / Super NES / Sega Mega Drive/Genesis
Sports

Ontwikkeld door T&E
Uitgegeven door T&E

Harukanaru Augusta is een golfspel waarmee de speler kan deelnemen aan een toernooi op de Augusta National-baan. De interface bestaat uit drie vensters: het 3D-venster waarin de golfer en de balbeweging worden weergegeven, een overheadkaart van de hole en een statusvenster dat laat zien waar de bal zich bevindt en de windrichting. De besturing volgt de gebruikelijke formule: eerst stelt de speler de gebruikte club, de voetpositie en de richting van het schot in. Vervolgens wordt de kracht (een bewegende lijn op een schaal) en de drift (een bewegende stip op een golfbal) bepaald door met de juiste timing te klikken om de lijn respectievelijk stipt te stoppen.