Natsu-Mon: 20th Century Summer Kid (2023)

PC / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Toybox en Millennium Kitchen
Uitgegeven door Spike Chunsoft

In de game komt er een circusgroep aan in Yomogi Town. Daar in dat stadje staat Satoru een bijzondere zomer te wachten. Hij kan de gehele stad in een grote open wereld verkennen. En wat hij doet, kan hij zelf weten. Zo kan hij onder andere vissen, de bewoners helpen of insecten vangen. Geniet van een bijzondere zomer op het platteland van Japan, waar je veel mensen zult ontmoeten.

• vanaf dinsdag 6 augustus te koop voor de Nintendo Switch