Delivery INC (2023)

PC / Macintosh
Simulation / Strategy

Ontwikkeld door Digifox
Uitgegeven door Games Operators

Delivery INC geeft je de controle over het runnen van een bezorgbedrijf. Je doel is om passagiers, pakjes en eten op te halen en ze vervolgens af te leveren voordat het geduld van de klant opraakt. Neem snel beslissingen en test uw logica terwijl u meerdere leveringen tegelijk beheert. Welke chauffeur komt de volgende levering ophalen? Moeten ze onderweg andere leveringen ophalen of afleveren? Stel het beste plan en de beste route samen en zorg ervoor dat je je klanten niet te lang laat wachten.