The Eye of Judgement (2007)

Alternatieve titel: Eye of Judgement: Legends, The

PlayStation 3 / PlayStation Portable
Strategy
multi player / online

Ontwikkeld door Sony

Je speelt in deze game niet met de controller in je hand, maar met speelkaarten. Met de Playstation Eye word alles geregistreerd en naar je TV gezonden. Het spel werkt als volgt, er is één mat, van negen velden. De spelers kunnen hier op hun kaarten neerleggen. De kaarten komen tot leven op je TV. De speler kan elke beurt de kaarten verschuiven om zo de andere aan te vallen. Er zijn twee verschillende soorten kaarten, de monster cards, en de spell cards. Wie de meeste velden in bezit heeft die is de winnaar. Bij de game krijg je een deck van 30 kaarten, maar deze is met boosterpacks te vergroten.

avatar van jaspertje3
Het Eyetoy gebeuren op Playstation 3 lijkt vrij briljant te gaan worden. Maar men denkt toch niet serieus dat ik als een kleuter kaartjes ga sparen (zoals Yu-Gi-Oh / Pokemon) om ze vervolgens voor de camera te houden?

avatar van Foetsj_NL
Ik zit hier wel op te wachten, niet zozeer de kaarten maar meer de techniek die er bij komt kijken, wat me erg intressant lijkt.

Niet echt aan mij besteed. Maar deze titel komt wel erg vernieuwend over! Ben blij dat Sony vernieuwende genres maakt!

avatar van Tha)Sven
Damn als je een kaartspel wilt spelen doe je dat toch in het echt? Ik kan zo'n games nooit begrijpen maar goed.

Tha)Sven schreef:

Net zoals van die Games waarbij je moet buitenspelen.....doe het dan in Real-life. Van deze Game heb ik totaal géén verwachtingen klaar liggen.

avatar van jaspertje3
Foetsj_NL schreef:

Als je zo graag de techniek wilt zien, kies dan voor The Trials of Topoq, da's toch veel vetter dan dit kleuterachtige "kaartjes voor de camera houden" spelletje? Bovendien, boosterpacks gaan 4,99 kosten en de starterpacks 14,99. Als je het spel koopt bevat 't het:

Spel
Camera
Boosterpack
Landkaart
---------------- +
€ Pure oplichterij,-

Dit spel is inderdaad een dure aangelegenheid als ik het zo allemaal hoor, maar het spel plus al die attributen kost erg veel geld. Maar liefst € 100!
Damn, ik verschoot mij eventjes een bult! Gelukkig heb ik voor die kaartspelen toch geen geduld...

avatar van Tha)Sven
De review bij Gamekings was wel grappig, lijkt overigens een beetje op dat kaartspelletje uit volgens mij FF IX

avatar van Mizu
ik heb m voor 85 ^^ maar idd hij kost 100 XD maar omg het is het geld waard als je bijvoorbeeld van red alert enzo houd is het toch echt wel wat en als je geld over heb want je wilt op een gegeven moment meer kaarten erbij gaan kopen en je heb maar een deck voor 1 speler... en een pakje kaarten erbij, het valt dan wel met z'n 2en te doen maar je heb niet echt je eigen deck

Ik heb onlangs gelezen dat er reeds een paar gamers zijn die online spelen, maar wel geen echte kaarten gebruiken! Het probleem zou liggen aan de PlayStation Eye die niet alles even nauwkeurig leest...
Of Sony voor dit probleem moet opdraaien is nog steeds onduidelijk.