Hot Blood (2024)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5

Ontwikkeld door DEKLAZON
Uitgegeven door Eastasiasoft

Het is tijd om flink op de vuist te gaan in Hot Blood, de nieuwe low-poly 3D beat-em-up van de maker van Drunken Fist! Stap in de elegante schoenen van Roxy, een heldin die niet op haar mondje is gevallen. Als ze met haar vriend aan het shoppen is in het winkelcentrum, wordt ze plotseling overvallen door een zombie-uitbraak. Kan ze haar vriend vinden en levend ontsnappen?

avatar van Banjo
"Als ze met haar vriend aan het shoppen is in het winkelcentrum, wordt ze plotseling overvallen door een zombie-uitbraak." OMG dit word knokken geblazen!!.

...'en wat gebruiken we als cover?'. 'Ehm...AI Generator Zombies + Hotline Miami (2012)'. we blazen het logo wat meer op en klaar is kees toch?

avatar van Banjo
Nou ik vind dit spel er wel erg goed uit zien hoor!
Leuk ja hmm... hup in de wenlijst.

Oh kan hoor. Cover viel gewoon op. Gameplay heb ik nog niet naar gekeken.