NHL 24 (2023)

PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Sports

Ontwikkeld door Electronic Arts
Uitgegeven door Electronic Arts

Voel de intensiteit van ijshockey met NHL 24, dat je nog dichter bij de actie op het ijs brengt met een reeks nieuwe gamefuncties en verbeterde speltypen. De nieuwe Exhaust Engine laat je de spanning en vermoeidheid van belangrijke wedstrijden ervaren en beloont offensieve speelstijlen met allesbepalende effecten. Vernieuwde Total Control Skill Moves en het verbeterde Vision Passing System geven je nog meer controle over je strategieën en maken het mogelijk om deze tot in de puntjes uit te voeren. Ontwikkel je NHL 24 Ultimate Team en herbeleef momenten uit zowel klassieke wedstrijden als recente hoogtepunten in HUT Moments en verken de uitgebreidere World of Chel met cross-play, een opnieuw ontworpen EASHL en nog veel meer.

avatar van HALVE TAMME.
PS+: gratis game mnd juli.