Airwolf (1984)

Amstrad CPC / Atari 400/800/XL/XE / Commodore 64/128 / Sinclair ZX Spectrum
Action / Shooter

Ontwikkeld door Elite
Uitgegeven door Elite

Een helicoptergame naar aanleiding van de gelijknamige televisieserie. Je bestuurt de blauwe helicopter vanuit zijaanzicht en je uiteindelijke doel is om vijf wetenschappers te redden uit een hol. Schiet op alles wat je onderweg tegenkomt, en voorkom dat de zwaartekracht je doet crashen.

avatar van JonnieBrasco
Grafisch in orde, maar ben er nooit echt ver mee gekomen, het was een ontiegelijk moeilijk spel. 2,5*

avatar van rpger
Ja klopt de intro was wel vet altijd met die muziek, maar het was inderdaad niet te spelen

avatar van Erwinner
Was ik dus niet de enigste die het maar bleef proberen, want oei, wat zag dit er toen mooi uit.

avatar van mar88vdv
Ja, zelfde verhaal hier. Vaak geprobeerd even vaak gefaald.