logo GamesMeter menu
logo GamesMeter
poster

Fable (2027)

mijn stem
geen stemmen

PC / PlayStation 5 / Xbox Series X/S
Action / RPG
single player

Ontwikkeld door Playground
Uitgegeven door Xbox

Verken als de eerste held in een generatie een levendig Albion vol met aparte personages, duistere humor en kippen... Een hoop kippen. Pas het uiterlijk van je held aan en gebruik krachtige mêlee-wapens, afstandswapens of juist magie. Neem het op tegen bandieten, beesten en andere wezens, inclusief gloednieuwe vijanden zoals Hobbes, Balverines en Trolls. Terwijl je steeds sterker wordt, wordt ook je reputatie steeds groter. Word stinkend rijk als een landheer of edelsmid, leg het aan met een dorpsbewoner of krijg een rits kinderen en kijk hoe je reputatie je vooruit snelt. In Albion is de reputatie van een held alles. Je nobele daden en twijfelachtige beslissingen hebben effect op je relatie met elke dorpsbewoner en kan zelfs de wereld om je heen vormgeven. Wiens mening telt het meest? De keuze is aan jou... Net als de gevolgen. Het is aan jou om te besluiten wat het betekent om een held te zijn.

Trailer

https://www.youtube.com/watch?v=C5qWGaqzk98

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

zoeken in:
avatar
Niet echt veel belangstelling voor deze titel hier lijkt het?
Ik heb vroeger wel eens de originele Fable gespeeld maar kwam er nooit echt in, terwijl het principe me wel aansprak. Maar graphics waren toen ik het speelde (ik denk misschien wel 10 jaar nadat ie uitkwam) al best gedateerd. Ik ben iig wel benieuwd naar deze game, lijkt een reboot te worden van het originele spel.

avatar van Manny Calavera
geplaatst:
Uitgesteld naar februari 2027.

Reboot van Xbox-game Fable uitgesteld tot 2027 - rtl.nl

Ik snap dit wel, het komende najaar gaat GTA alles en iedereen verpletteren en los van die game verschijnen er nog meer hele grote titels en ook Microsoft zelf heeft ze nog, zoals Gears 6.

Overigens weet ik nog niet eens of ik Fable wil spelen. Eigenlijk een reeks die altijd langs me heen is gegaan, terecht of niet.

avatar

Gast
geplaatst: vandaag om 10:22 uur

avatar

geplaatst: vandaag om 10:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.

Let op! Je gebruikersnaam is voor iedereen zichtbaar, en kun je later niet meer aanpassen.

* denotes required fields.