Wii Sports (2006)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

Wii Sports bestaat uit vijf verschillende sportspellen, namelijk tennis, honkbal, bowling, golf en boksen. Het spel gebruikt ook de mogelijkheid je fitheid te testen en te trainen. De spellen zijn eenvoudig in bediening. Je kunt voor alle spellen de Wii-mote gebruiken.

Heb het bij iemand anders gedaan, echt leuk hoe ze dat hebben gemaakt. De multyplayermode is zeker de moeite waard. Dit spel krijg je toch altijd als je een Wii koopt?

avatar van SilverGun
Right. Ga je eens goed verdiepen in baseball en tennis zou ik zeggen. Meer dan genoeg diepgang wanneer je de subtiliteiten daarvan hebt ontdekt. Het is geen game die ik dagelijks speel, maar wel uiterst geschikt om eens in de zoveel tijd weer eens te uit de kast te trekken, ook wanneer je alleen speelt.

Geinig, maar het is niet echt een game vind ik. Meer een stel minispelletjes bij elkaar. Oke, het was wel grappig maar zoiets verveeld me echt snel. Ik wil gamen in mooie levels en met uitdagende dingen.

1,0
neo (crew)
Mini-games kunnen enorm leuk zijn. Voor de WII vind ik Wii Play dan ook stukken beter als deze sport versie. Met grotere variatie in sporten, uitgebreidere gameplay en een hogere moeilijkheidsgraad had dit best wel wat kunnen zijn.

Hoogstaand is het allemaal niet, maar met met name tennis en bowlen heb je gewoonweg verschrikkelijk veel lol. Op de camping wel eens met wat lui gedaan, biertje erbij etc. Leuke avond gegarandeerd.

avatar van Donkerwoud
Leuk, maar toch niet zoveel meer dan een demo voor wat de nieuwe besturing van de wii destijds kon. Het is nu ook veelal achterhaald door de motion plus en zijn mogelijkheden.

avatar van Jim Carrey

Boxing 3*
Training 3,5*
Fitness 4*
_______

Ik kom uit op 4,14* = 4*.