Wii Sports (2006)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Nintendo

Wii Sports bestaat uit vijf verschillende sportspellen, namelijk tennis, honkbal, bowling, golf en boksen. Het spel gebruikt ook de mogelijkheid je fitheid te testen en te trainen. De spellen zijn eenvoudig in bediening. Je kunt voor alle spellen de Wii-mote gebruiken.

avatar van rockgamer
ik denk dat de meeste mensen alleen tegen vrienden of computer gespeelt hebben, ja dan verveelt het snel, maar je hebt ook nog de opdrachten/minigame spellen, stuk of 6 per sport volgens mij, die zijn erg leuk en je bent er ook wel een tijdje zoet mee!

avatar van Nqouy
Leuke game die ik 3 jaar terug kreeg bij de aanschaf van de Wii
Ja t is een soort veredelde Wii demo game, maar speel hem nog steeds geregelt.
Alleen is leuk maar met meer is het natuurlijk altijd meer fun.

Speel meestal samen met mn vriendin tennis tegen de computer of we gaan een paar potjes bowlen.
Honkbal is leuk maar verveeld me snel.
Golf is ook leuk maar stelt weinig voor wanneer je tiger woods pga tour gewend bent dus die speel ik niet meer.
Boksen vind ik het minste en speel ik ook niet meer.
Bij de training optie zitten wel weer erg leuke gamemodes, vooralmet die van het bowlen vermaak ik me prima.

Tennis 4,0*
Bowling 4,0*
Golf 3,0*
Honkbal 3,5*
Boksen 1,0*

avatar van wolly
toen ik een wii kocht was dit het enige spel dat ik had, toen speelde ik het dus vaak. dan koop je andere games en doe je hier niet zo veel meer mee. maar dan ineens zie je het ergens liggen en speel je het weer een paar keer, het blijft leuk als je het niet te vaak doet. het is een standaart game die toch wel goed is.

avatar van wolff
aardig spel maar heeft niet heel veel te bieden. golf en boks controls vielen zwaar tegen

Vind het echt wel leuk, gelijk die veel kegels bij bowle!!!!!!!!!

avatar van steph b
Alleen het bowlen is op de lange termijn nog leuk, de rest van de games zijn na een poosje niets meer aan.
Blijft er niet veel meer over, 2 sterren om het bowlen

Golf 4*
Boxing 3*
Training 3,5*
_______

Ik kom uit op 4,14* = 4*.

avatar van youngtick

Golf 4*
Boxing 3*
Training 3,5*
_______

Ik kom uit op 4,14* = 4*.

Baseball vind ik zelf zeer geweldig, als je het 1 uur blijft spelen heb je de volgende dag goeie spierpijn.

Tennis 5*

training 3
fitness 1*

gemiddelde 2,07 = 2

avatar van creepy_one
leg op z'n minst uit waarom je het spel zo slecht vind.

avatar van creepy_one
Met vrienden of familie is dit gwn hartstikke leuk. Als je alleen bent kun je beter uitdagingen doen