Leisure Suit Larry: Box Office Bust (2009)

Mobile / PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Adventure / Party

Ontwikkeld door Team17
Uitgegeven door Codemasters en Funsta

Larry Lovage besluit, na zijn avonturen op de schoolcampus, om een vakantie-baantje aan te nemen in zijn oom Larry Laffer's filmstudio. Terwijl hij bezig is met de kleine klusjes te klaren, ontdekt hij dat een rivaliserende studio druk bezig is om het bedrijf van je oom te boycotten, door alle dubieuze dingen die achter de camera's gebeuren aan de roddelpers door te spelen. Aan Lovage de taak om hier een stokje voor te steken en de studio weer een goede naam te geven. Met de stemmen van o.a. Josh Keaton, Jay Mohr en Carmen Electra.

Tja vroeger best veel lol aan beleeft, maar ik denk dat ik hem toch maar laat schieten.

joeri592
hij is echt een paar weken uit, ik zie hem steeds liggen voor maar 30 euro, aanrader??

1,0
Veel te veel geld voor deze verouderde game.

Ik heb hem ongeveer een uurtje op PC gespeeld en normaal geef ik dan nog geen cijfer, maar wel als vanaf het begin al blijkt dat de game kut is. Het voelt gewoon erg afgeraffeld allemaal.

De graphics kunnen in deze tijd echt niet meer. We leven in een tijdperk waar de grafische pracht veelal van ons scherm spat en dan krijg je deze meuk voorgeschoteld. Het cartoony uiterlijk is oke, maar alle voorwerpen hebben van die lelijke kartelrandjes. Verder kent de omgeving niet veel detail en nogal weinig interactie.

De controls zijn een andere doorn in het oog. De actieknoppen zijn bijvoorbeeld Enter, Alt, Ctrl, Spatie, Backspace etc. Volledig achterhaald. Gelukkig is het aan te passen. Ik heb de game ook nog geprobeerd met een joypad maar dan loopt het gewoon echt niet. Je loopt gewoon de verkeerde kant uit! Daarbij helpt de camera ook al niet, zo irritant zie je ze zelden. Blijft vaak hangen, draait onnodig om Larry heen en flipt 'm bij vlagen compleet de pan uit.

Wat blijft er over? Voor mij niet veel, want ik ben sowieso niet zo'n Larry-fan. Voor de echte fans zit er wel weer wat foute humor in. Verder simpele opdrachtjes en minigames. Wat mij betreft had deze game niet gemaakt te hoeven worden.

Ik denk dat de game ook niet meer van deze tijd is. Zelfs voor de Larry fans denk ik.

avatar van rpger
Larry is nooit echt wat geweest. Het eerste deel was één van de eerste grafische adventures en had een volwassen thema, maar voorderest is het nooit echt interessant geweest.

Nou ik moet eerlijk bekennen dat ik de Larry serie toch altijd wel leuk heb gevonden. Onderbroekenlol en erg flauw maar op de één of andere manier toch ook vaak heel erg vermakelijk. Ik vond het idee van Larry altijd erg leuk - een Al Bundy-achtig typetje dat zich op de één of andere manier toch altijd weer in de nesten werkt,

Die recente troep hoef ik echter nog niet eens te spelen.

Die Larry ziet er op die Afbeelding echt Gay uit.

Spel vandaag binnen gehad voor de PS3.
Voor de PS3 is deze nu pas uit. Voor de pc was hij al iets eerder uit.
Larry kost € 30,- , zoals sommige zeggen is de game niet helemaal van deze tijd. Maarja het is ook niet de duurste game.
Op de PS3 vind ik het wel meevallen, grapics vallen best mee.
Het spel bevat wel veel verhaal/tekst en aangezien dit engels is zal niet iedereen alle humor snappen... want dat is namelijk wel weer erg droog
Voor de Larry Fans, zeker spelen dus.
Ben je nieuws met Larry, zie het allemaal met een knipoog!