Leisure Suit Larry: Box Office Bust (2009)

Mobile / PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Adventure / Party

Ontwikkeld door Team17
Uitgegeven door Codemasters en Funsta

Larry Lovage besluit, na zijn avonturen op de schoolcampus, om een vakantie-baantje aan te nemen in zijn oom Larry Laffer's filmstudio. Terwijl hij bezig is met de kleine klusjes te klaren, ontdekt hij dat een rivaliserende studio druk bezig is om het bedrijf van je oom te boycotten, door alle dubieuze dingen die achter de camera's gebeuren aan de roddelpers door te spelen. Aan Lovage de taak om hier een stokje voor te steken en de studio weer een goede naam te geven. Met de stemmen van o.a. Josh Keaton, Jay Mohr en Carmen Electra.