Mario Party DS (2007)

Nintendo DS / Nintendo Wii U
Party

Ontwikkeld door Hudson

Het begint allemaal in de Mushroom Kingdom. Bowser nodigt iedereen uit om naar zijn kasteel te komen. Mario en zijn vrienden accepteren de uitnodiging van Bowser en gaan naar het kasteel. Maar eenmaal daar aangekomen verandert Bowser Mario en zijn vrienden in schaakstukjes! Het is aan Mario en zijn vrienden de taak om zo veel mogenlijk sterren te verzamelen om weer terug te veranderen naar hun oude grot en Bowser te verslaan!

avatar van Car-freak
BoordAppel schreef:
Dat ding is misschien wel legaal maar spellen downloaden is hoe dan ook illegaal.

Games dowloaden hoeft helemaal niet illegaal te zijn hoor als je voor zo'n programma betaalt deze R4 is ook als je hem koopt legaal alleen als je er spellen op download is die illegaal vandaar dat die te koop is

avatar van JohnWilliams
Jij zegt het maar Car-freak...maar ik blijf volhouden:'Downloaden is illegaal'.

JohnWilliams schreef:
Jij zegt het maar Car-freak...maar ik blijf volhouden:'Downloaden is illegaal'.

Tja ik gebruik een m3 kaart en een kameraad van me heeft meer dan 2000 gedownloade spellen waar ik er wat van kan krijgen zodra ik dat wil............dus het heeft wel een goede kant vind ik ;)

avatar van Nintendofreak
Voor u wel maar voor de makers van het spel is het zwaar verlies hopelijk pakken ze je er niet voor op Espinin

avatar van JohnWilliams
Nintendofreak schreef:

Dit spel hebben al vele mensen die ik ken (orgineel). Ik denk dat ze niet zo snel verlies zullen draaien.

avatar van Nintendofreak
Ja dat weet ik Jonh Williams maar als er nog zo super veel mensen zijn die illegaal gaan downloaden dan maken ze er wel verlies op he is net hetzelfde bij films daar gebeurt het illegaal downloaden ook veel te vaak.

Car-freak schreef:

'ik heb een r-4 kaartje mij kan het niks boeie dat het illegaal is ik heb nu al 60 spellen of zo

Espinin schreef:

wat is het verschil tussen r-4 en m-3

spelfreak
en mijn neef heeft vijf cd's en daar staan dan 100 spellen op dus 500 spellen daar heb ik er nu 60 van

avatar van J.Bell
Mijn hemel, wat is dit verslavend zeg!!

avatar van Car-freak
het verschil tussen R4 en M3 is weinig alleen de R4 is de opvolger van M3 en daarna komt TTDS die ik zelf in bezit heb je kan daar genoeg op downloaden alleen de makers van de games zullen niet blij zijn met dit soort uitvindingen....

terug naar de game:
de game zelf is erg goed vindt ik leuke minigames en met meerdere is dit spel nog leuker

avatar van Prof-dawngamer
weet iemand waar je een ttds kaart kunt kopen

Prof-dawngamer schreef:
weet iemand waar je een ttds kaart kunt kopen
bedoel je een r4 kaartje ofzo waar je meerder games kunt opzette moet je op google kijke en ik heb hem uit hong kong dus duurt wel effe

avatar van Tha Luz
Leuk spel!!
Wel een beetje kort,ik weet nog wel dat ik erg veel moeite had met bowser en dan die laatste vorm,weet iemand wat daar zijn zwakste punt is?bij voorbaat dank:)

3.5

avatar van Mar-Lous
Ja, wel enorm leuk en duidelijk in elkaar gezet! Maar.. ik vind wel dat je hem heel snel uitspeeld hoor, wat vinden jullie?

Verder top game!

avatar van ps3me
lijkt mij best leuk eigenlijk.! aan het plaatje te zien dan.

dat is het zeker ook!!!

Best leuk meer niet.

spelfreak schreef:

ik heb hem ook uit hong kong

DarthSolidKevin schreef:
Best leuk meer niet.

en dan geef je 3,5 sterren?

joeri592 schreef:

en dan geef je 3,5 sterren?

ok een 0.5* lager dan. Maar het spel ziet er wel goed uit en het is goed uitgewerkt maar ik vond dit spel niet de moeite waard om zelf te kopen. Kan niet tippen aan de party's op de GC.

joeri592
ik vind mario party 4 niet echt veel aan 5 is wel erg leuk, 6 en 7 eigenlijk nooit gespeeld...
maar 2 blijft het leukst!!!

joeri592 schreef:
maar 2 blijft het leukst!!!

Ja ik heb helaas alleen maar 4 en 5 kunnen spelen . Maar ik geloof best dat de andere ook best tof zijn .

Beeld: 3,5*
Geluid: 4*
Gameplay: 2,5*
Langetermijn: 3*

Eindbeoordeling: 3,25* (afgerond 3*)

avatar van wiiplayer
Ik heb het niet zo op Mario Party. Dat bordspel duurt veel te lang. De minigames zijn vaak erg saai en ook het multiplayer gedeelte is niet zo leuk.

Wel wat beter als de Wii party's enzo.

avatar van Miss.Blonde
Een erg leuk spel! Ik heb het een paar gespeeld bij een vriendin van mij een paar jaar terug omdat ik het zelf niet had en ik was verslaafd. De spelletjes en alle platforms zijn weer anders, maar toch minder leuk als op de GameCube dat was veel mooier.

Maar ik ga geen beoordeling geven aangezien in het maar een paar keer gespeeld heb, en niet alles meer kan herinneren.

avatar van Justinvdk
Leuk om dit tegen vrienden te doen. Liefst ook met zn vieren tegelijk.

nuf
Binnen no time uitgespeeld.. minigames ook snel op uitgekeken. Middelmatige MP, maar goed ik heb dan ook niemand om mee samen te spelen ;_;