The Glass Staircase (2024)

Nintendo Switch / PC / Macintosh / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Puppet Combo
Uitgegeven door Puppet Combo

The Glass Staircase is een eerbetoon aan PS1-survivalhorror en Italiaanse zombiefilms. Het is lang geleden dat je je ouders hebt gezien, nietwaar? Maak je geen zorgen, meiden. Luister maar naar de stem op de intercom. Doe wat ze zeggen. Ze hebben je een huis gegeven. Ze hebben je van eten voorzien. Ze zullen van jullie goede meisjes maken. Dit oude huis heeft je nooit verkeerd behandeld, toch? Wees nu braaf, jullie allemaal. De Meester heeft je nodig om sterk te zijn in deze moeilijke tijden. Onthoud: goede meisjes nemen hun medicijn. Goede meiden doen hun klusjes. Goede meisjes gaan naar huis.