Nintendo World Championships: NES edition (2024)

Nintendo Switch
Party / Racing

Ontwikkeld door Nintendo

Stel jouw speedrunskills op de proef in meer dan 150 uitdagingen in Nintendo World Championships: NES Edition op de Nintendo Switch. Elke uitdaging is een stukje uit één van 13 NES-games, waaronder klassiekers zoals Super Mario Bros. 3, The Legend of Zelda, Donkey Kong en Metroid. Kijk hoe snel jij het eerste level van Super Mario Bros. kunt uitspelen of probeer zo snel mogelijk een vijand op te zuigen in Kirby’s Adventure. Verbeter je vaardigheden en kijk of jij een echte kampioen bent! Duik in een wereldkampioenschap en kijk of jouw beste tijden beter zijn dan die van andere spelers. Zet je beste tijd neer in de vijf wekelijkse uitdagingen en probeer de allersnelste speler van de week te worden. Speel met tot wel acht spelers in de lokale multiplayerstand en ga losse uitdagingen of sets van uitdagingen met een bepaald thema aan. Met de automatische terugspoelfunctie worden fouten teruggedraaid, dus zelfs als nieuwkomer kun je een echte kampioen worden. En voor de echt authentieke ervaring kun je spelen met de Nintendo Entertainment System-controllers voor de Nintendo Switch.

• vanaf donderdag 18 juli te koop voor de Nintendo Switch

avatar van Banjo
Ik heb deze special editie ook maar besteld puur uit verzameldrang, ik houd helemaal niet zo van zo snel mogelijk door een spel heen vliegen!. Ik ben meer een op m'n gemak verkenner.. anders heb ik altijd het gevoel weer wat te missen.