The Prisoner of the Night (2021)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S
Platform

Ontwikkeld door RMAL en Eastasiasoft
Uitgegeven door RMAL en Eastasiasoft

Nartide is een lief meisje dat bij haar ouders in een groot huis woont totdat ze, ondanks het advies van haar moeder, zonder deken gaat slapen. Die nacht komt de koude wind van de nacht, genaamd Cruviana, door het raam en neemt de kleine Nartide gevangen. Nartide zit vast in een eeuwige nacht en moet het licht van haar leven vinden om zo weer thuis te komen. The Prisoner of the Night is een zijwaarts scrollend platformspel vol actie dat wordt gepresenteerd in een nachtmerrieachtige 2,5D-stijl, waarin het schattige meisje Nartide verschrikkelijke monsters en vallen moet overleven in de meest duistere en angstige nacht van haar leven. Leid Nartide door 159 bizarre en angstaanjagende levels, waarin elke stap tot een pijnlijke dood kan leiden!