Star Wars: Hunters (2024)

Android / Apple iOS / Nintendo Switch
Action / Shooter
multi player / online

Ontwikkeld door NaturalMotion en BossAlien
Uitgegeven door Zynga

Sluit je aan bij de grootste jagers uit het hele Star Wars-universum op de planeet Vespaara, waar competities met hoge inzetten op hen wachten in de Arena. Neem deel aan third-person gevechten om je tegenstanders te domineren tijdens een reeks avontuurlijke slagvelden die iconische Star Wars-werelden weergeven. Mix en match teams, gebruik vaardigheden en tactieken en pas je Hunters aan om een ​​winnende strategie te vinden en de buit van de overwinning te pakken in een geheel gratis te spelen spel.

avatar van Banjo
Hier wat echte gameplay

Dit lijkt erg veel op een doorsnee MMO maar is misschien wel even leuk om te proberen..
Tenminste als het net zo soepel loopt als die gameplay doet vermoeden...