Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord (2024)

Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Digital Eclipse
Uitgegeven door Digital Eclipse

Stel je eigen groep avonturiers samen en doorkruis het labyrint in opdracht van de gekke opperheer Trebor, op zoek naar een amulet dat is gestolen door de kwaadaardige tovenaar Werdna. Vecht tegen uitdagende monsters, ontwijk verborgen vallen en vind de juiste weg door de kerker voor de ultieme confrontatie met Werdna in deze 3D remake van het klassieke rollenspel.