Athenian Rhapsody (2024)

Android / Apple iOS / Nintendo Switch / PC / PlayStation 4 / PlayStation 5 / Xbox One / Xbox Series X/S

Ontwikkeld door Nico Papalia
Uitgegeven door Top Hat

Athenian Rhapsody is een komisch RPG-spel waarin je de wereld van Athene verkent! Je doel is om je eigen Rhapsody te bouwen, het verhaal van jou (de speler) en je epische verhaal in deze wereld. Je verhaal zal zich ontvouwen op basis van jouw beslissingen, in de mate waarin deze door geen enkele andere speler kan worden gerepliceerd.