Catwoman (2004)

PC / PlayStation 2 / Xbox / Nintendo GameCube
Action / Platform

Ontwikkeld door Electronic Arts en Argonaut

Het spel Catwoman is gebaseerd op de gelijknamige film. Patience Philips is een verlegen medewerkster van het bedrijf Hedare Beauty, en wanneer ze een duister bedrijfsgeheim ontdekt wordt ze vermoord. Hier stopt het verhaal echter niet, want een zeldzame Egyptische kat wekt haar weer tot leven. Patience beschikt nu over bijzondere gaves, die erg van pas komt om wraak te nemen op haar moordenaar en om haar voormalige werkgever te ontmaskeren

avatar van jaspertje3
Een flopgame bij een flopfilm. Alhoewel ik de film toch best vermakelijk vond. Toen dit spel 10 euro werd heb ik het vrij veel verkocht bij Intertoys (circa 4-5 exemplaren per dag) dus genoeg mensen die deze toch gespeeld hebben.

De meeste mensen zullen teleurgesteld geweest zijn.
Ik vond persoonlijk dit spel ook maar brollerig aanvoelen eerlijk gezegd. Graphics vielen best mee, gameplay ondermaats, muziek was te doen. De film viel best mee, maar deze game niet!
Cijfer: 2**!

%%%%%%
Whaaaa wat een bagger game .De camera en de bestuuring waren zeker ondermaats heb deze maar afgegeven.Want de missies waren ook om te huilen een 0,5

avatar van Jim Carrey
Ook geen topgame hoor, sterker nog hij was vind ik erg zwak Catwoman is leuk om te zien in Batman door Michelle Pfeiffer maar als spel is het een flop 100 deelneemster!

* *

mok
slechtste game ooit !

avatar van Marcellussss
1,5
Nog vreselijker dan de film (en dat met zo'n actrice...)

S.Hieltjes
super spel voor de gba xD ( niet dus)

avatar van jossieboy12
1,0
Catwomen the game Vind ik eerlijk gezecht een eentonig raar rot spel. Bijna hetzelfde als Batman Begins, en Batman Begins is nog wel leuker

1,0 sterren

0,5
Deze game is verschikkelijk,het camera standpunt zorgt ervoor dat het bijna onmogelijk speelbaar is,vraag me af wie dit heeft kunnen uitspelen.

Tja wie koopt nou zo’n spel .. (actie)helden zijn ook geen chicks.
Enige heldin is Lara Croft maar ja die heeft ook ander kwaliteiten

avatar van Naomi Watts
Helden zijn juist wel chicks. Elektra, Mint Aizawa, Araña, Barbarella, Bionic Woman, Nikita, Jenny Quantum, Wonder Woman, Kumori, Jade etc.

Vrouwelijke helden komen veel geloofwaardiger, bewonderenswaardiger, non egocentrisch en down to earth over.

avatar van Marcellussss
1,5
Naomi Watts schreef:

Only in Japan imo

88fabian schreef:

Ik, maar hij viel vies tegen

Nooit gespeeld. En aan het gemiddelde gezien moet ik dat ook maar zo houden

avatar van Marjolein
1,0
Vreselijke game. Besturing werkte voor geen meter. Ik heb niet eens de moeite genomen om hem uit te spelen. En dat komt niet vaak voor bij mij!

jellecomicgek72 schreef:
Nooit gespeeld. En aan het gemiddelde gezien moet ik dat ook maar zo houden

????

Inderdaad. Stem verwijderd.

????
Dacht toch dat het de bedoeling was om een spel te spelen en dan een stem te geven. Deze stem gaat dus eigenlijk niet op!! [/quote]

Ik heb het spel ook helemaal geen cijfer gegeven.

jawel je had de game 0,5* gegeven.

gamelord schreef:
jawel je had de game 0,5* gegeven.

O, ja dat mischien perongeluk gedaan ofzo weet ik niet meer.

avatar van thierry.kok
88fabian schreef:

ik heb hem volgens mij uitgespeeld!

thierry.kok schreef:

ik heb hem volgens mij uitgespeeld!
Respect?!

avatar van Feyenoord100jaar
Vond deze game best te doen hoor!'
camera werk was wel echt waardeloos.

@Wassup, ik heb hem zeker uitgespeeld !

avatar van Game-analist
Slechte game!

Erg slecht spel idd. Destijds vond ik hem nog wel leuk omdat ik de film in de bioscoop had gezien maar als spel is het kwalitatief niet veel nee. De gameplay en camerastanden waren echt om te janken. De game draait vooral om de 'sexyheid' van Halle Berry maar dat komt ook al niet echt uit de verf. Maar het allerslechtste aan de game is de voice acting en dan vooral de tenenkrommende 'miauwwww' van Halle Berry. Echt vreselijk! Geef toch 2 sterren omdat het er voor die tijd wel okee uitzag en vond het vroeger wel een vermakelijke game.

1,0
Dramatische game was dit, de camara klopte niet, de gameplay was saai en eentonig, het spel in het geheel boeide ook niet. het enigste wat nog een beetje te harde was, waren de graphics, maar voor de rest heb ik geen goed woordje over voor dit spel. een welverdiende 1.0