Voice of Cards: The Beasts of Burden (2022)

PC / Nintendo Switch / PlayStation 4 / Android / Apple iOS
RPG / Card

Ontwikkeld door Square Enix
Uitgegeven door Square Enix

Dit is het verhaal van een meisje dat zweert zich te wreken op monsters. Nadat ze haar huis is kwijtgeraakt, gaat ze samen met een mysterieuze jongen op weg naar het onbekende. Maar wat staat hen te wachten aan het einde van hun reis? Het licht van de hoop of duisternis en wanhoop? De Voice of Cards-serie bestaat uit RPG's die met kaarten worden gespeeld. In 'The Beasts of Burden' kun je de monsters die je verslaat in kaarten vangen en ze als vaardigheden gebruiken in de strijd.