Felvidek (2024)

Ontwikkeld door Jozef Pavelka
Uitgegeven door Jozef Pavelka

In Felvidek, een rollenspel die zich afspeelt in het 15e-eeuwse Slowakije, omarm je de rol van de alcoholische ridder Pavol. Ontmoet diverse personages om je te helpen de Hussieten en Ottomanen te verdrijven die dit land verwoesten. Ontdek welke onwaarschijnlijke gebeurtenissen plaatsvinden in deze alternatieve geschiedenisregio van de Slowaakse Hooglanden. Dit land wordt geteisterd door Hussietenplunderaars en Ottomaanse spionnen, terwijl surrealistische verschrikkingen in het donker ronddwalen. Het is nu aan Pavol, een eerlijke ridder met alcoholproblemen, om een ​​groep te verzamelen en degenen die zich tegen het koninkrijk verzetten, tegen te houden.