Jurassic World Aftermath (2021)

PC VR / PlayStation VR / Playstation VR2 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Coatsink
Uitgegeven door Coatsink en Oculus

Na de val van Jurassic World zijn spelers neergestort op Isla Nublar en komen vast te zitten in een onderzoeksgebouw nadat hun missie om belangrijke informatie te verzamelen helemaal verkeerd gaat. Om te overleven moeten ze op verkenning gaan en puzzels oplossen en tegelijkertijd allerlei dinosaurussen zien te ontwijken, waaronder hongerige pteranodons, sluwe velociraptors en de angstaanjagende T. rex. Lukt het jou om van Isla Nublar te ontsnappen?