Trivial Pursuit Live! 2 (2022)

Nintendo Switch / PlayStation 4 / Xbox One
Trivia / Party

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Neem plaats op het podium en laat je familie en vrienden zien hoe slim je bent door zoveel mogelijk partjes te verzamelen en te winnen! Daag spelers van over de hele wereld uit of neem het op tegen je kijkers op Twitch. Honderden nieuwe vragen, aangepaste moeilijkheidsgraden en een diverse cast van personages: nu kan iedereen meespelen en de spanning van een snelle tv-show ervaren.