Norland (2024)

Simulation / Strategy

Ontwikkeld door Long Jaunt
Uitgegeven door Hooded Horse

Norland is een middeleeuwse koninkrijkssim. Leid een adellijke familie die eigenaar is van een stad die wordt bevolkt door tientallen personages uit verschillende klassen: boeren, slaven, soldaten en criminelen. Elke burger heeft zijn eigen behoeften en complex gedrag, die afhangen van zijn sociale status en individuele kenmerken. En vaak kan hun gedrag dodelijk zijn voor uw gezin. Laat je confronteren met klassenconflicten, misdaad, opstanden, religieuze strijd, economische kwesties, persoonlijke relaties, verraad, geheime moorden en spectaculaire veldslagen.